دانلود نرم افزار Adobe Reader XI v11.0 مشاهده فایل های PDF

 دانلود نرم افزار Adobe Reader XI

 

برای این ساعت و برای شما کاربران عزیز ، نرم افزار کاربردی مدیریت و مشاهده فایل های PDF پی دی اف Adobe Reader XI v11.0 را برای کامپیوتر آماده دانلود کرده ایم که جدیدترین نسخه از این نرم افزار نیز می باشد . می دانید که کمپانی Adobe از بزرگ ترین شرکت های ساخت نرم افزار های گرافیکی و … می باشد . ادوبی ریدر برای مدیریت و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود ، این نرم افزار رایگان محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد ، که به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است و ما هم در سریع ترین زمان ممکن آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم .
امروزه با افزایش کاربران دستگاه های کتاب خوان و تبلت و … استفاده بیش از پیش عموم مردم از کتاب های الکترونیکی ، ضرورت به همراه داشتن یک نرم افزار خوب و کامل برای مدیریت و مشاهده ی این گونه کتاب ها و یا فایل های با پسوند پی دی اف PDF ، بسیار احساس میشود . محیط کاربری نرم افزار Adobe Reader  به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد .
جالب است بدانید که پس از نصب این نرم افزار ، کلیه فایل های PDF موجود در سیستم شما به صورت خودکار تحت پوشش  قرار خواهند گرفت و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا میشوند و محتویات آن ها قابل مشاهده خواهد بود .
در این نسخه نرم افزار Adobe Reader  قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی دستگاه شما اضافه خواهد شد ، که قادر است محتوای فایل های PDF را که از تصاویر گرافیکی و سه بعدی بهره می برند را با کیفیت مطلوب تر و سرعت بالاتر به نمایش در بیاورد . ادوبی ریدر از آن جمله نرم افزار های است که برای هر سیستمی لازم است ، پس پیشنهاد می کنیم برنامه ی کاربردی Adobe Reader را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید نرم افزار Adobe Reader را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های نرم افزار Adobe Reader XI :

-    پشتیبانی کامل از فایلهای PDF
-    پشتیبانی از تکنولوژی فلش
-    CAD و قابلیت های جغرافیایی
-    امکان ویرایش اسناد PDF
-    رابط کاربری چند زبانه
و …

Adobe Reader is the global standard for reliably viewing, printing, and commenting on PDF documents. It’s the only PDF file viewer that can open and interact with all types of PDF content, including forms and multimedia.
Acrobat Reader also lets you fill in and submit PDF forms online

 

دانلود نرم افزار Adobe Reader XI v11.0 مشاهده فایل های PDF فرمت: EXE

دانلود نرم افزار Adobe Reader XI v11.0 مشاهده فایل های PDF حجم: ۳۶ مگا بایت

دانلود نرم افزار Adobe Reader XI v11.0 مشاهده فایل های PDF دانلود: دانلود نرم افزار Adobe Reader مستقیم | لینک کمکی

دانلود نرم افزار Adobe Reader XI v11.0 مشاهده فایل های PDF رمز: www.yasdl.com

دانلود نرم افزار Adobe Reader XI v11.0 مشاهده فایل های PDF منبع: یاس دانلود