loading...
یاس دانلود | دانلود,بازی,عکس,انیمیشن و
nooraldin بازدید : 275 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ضربات پنالتی آندروید - Perfect Kick!1.0.4

بازی Perfect Kick یک بازی در سبک ورزشی است که برای پلتفروم آندروید طراحی شده است. در این بازی شما در نقش دروزاه بان یا زننده پنالتی ظاهر می شوید و باید مهارت خود را به سایرین نشان دهید بازی دارای گرافیکی عالی میباشد و دارای قابلیت تمرین با مربی در حالت آفلاین است. قابلیت نصب روی اندروید 2.2 و بالاتر .

nooraldin بازدید : 209 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی مار نوکیا برای آندروید - Snake 2k 1.1

مار نوکیا از جمله بازی های محبوبی بود که از همان اول ارایه طرفدارن زیادی را به خود جلب کرد و خیلی از شما کاربران عزیز حداقل برای 1 بار هم این بازی را انجام داده اید. با آمدن بازی های گرافیکی و حجیم برای گوشی های هوشمند کم کم بازار این مدل بازی ها از رونق افتاد اما شاید هنوز هم دوست داشته باشید این بازی را در گوشی و تبلت خود داشته باشید برای شما بازی Snake 2k را آماده کرده ایم که خاطره بازی مار در نوکیا را برای شما تداعی میکند این بازی قابل نصب روی تبلت و گوشی های اندرویدی 2.1 و بالاتر میباشد.

nooraldin بازدید : 198 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Respawnables تیراندازی برای آیفون ، آیپد ، آیپاد و اندروید

بازی Respawnables یک شخصیت جنگنده را در بازی جا داده است در این بازی به عنوان یک تیرانداز حضور پیدا کرده اید که باید با سلاح های جالب خود آن ها از سر راه خود بردارید . بازی Respawnables به صورت سه بعدی و گرافیک آن به صورت انیمیشنی می باشد . شما میتوانید به صورت آفلاین و آنلاین با دوستان خود بازی کنید . در این بازی 60 سطح مختلف بازی به همراه 20 سلاح مختلف وجود دارد . این بازی مناسب برای سیستم عامل apk , ios می باشد . (ادامه...)

nooraldin بازدید : 224 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Real Basketball بسکتبال واقعی برای آیفون و آیپد و اندروید

لذت بردن واقعی در زندگی با تجربه بسکتبال واقعی ! این بازی یکی از بهترین بازی های بسکتبال است . محیط گرافیکی 3D بازی به طوری است که شما حس میکنید در زمین حضور دارید . این بازی مراحل مختلفی دارد که هم به صورت تک نفره هم چند نفره می باشد . شما می توانید در 6 حالت مختلف بازی کنید . در مراحل مختلف امتیازاتی کسب میکنید که با استفاده از آن میتوانید لباس,توپ,... خریداری کنید . Real basketball هم بر روی آیفون و آیپد اجرا میشود هم بر روی اندروید  اجرا میشود . (ادامه...)

nooraldin بازدید : 223 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Mountain Crime: Requital مجرم در کوهستان برای اندروید

بازی Mountain Crime: Requital که مناسب برای سیستم عامل اندروید می باشد شما را دعوت به یک بازی ماجراجویی میکند . مجرم قاتل در کوه های اطراف شهر شما یک مهمان را به قتل رسانده است شما در بازی نقش یک دکتر را خواهید داشت که برای معالجه یک بیمار به هتل در کوه منتقل شده اید اگر نتوانید مجرم را دستگیر کنید قربانی بعدی خود شما خواهید بود ، حال باید دست به کار شده و سرنخ هایی که به شما کمک میکند مجرم را دستگیر کنید بدست بیاورید (ادامه...)

nooraldin بازدید : 258 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

zombie highway android بازی جذاب Zombie Highway 1.6   اندروید

ازی Zombie Highway داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در بین راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پا در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

nooraldin بازدید : 227 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Monster Wheels Offroad چرخ هیولا برای اندروید

بازی Monster Wheels Offroad یک بازی مسابقاتی را برای کاربران به اجرا میگذارد.مسابقات ماشین هایی که با چرخ های بزرگ یک مسابقه مرگ بار را در صحرا ها ، جنگل ها ، دشت ها با گرافیک سه بعدی به نمایش می گذارد.بازی Monster Wheels Offroad از سیستم سنسور شتاب سنج موبایل و تبلت برای کنترل ماشین استفاده میکند (ادامه...)

nooraldin بازدید : 281 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Monsters University دانشگاه هیولاها برای اندروید

بازی Monsters University برای سیستم عامل اندروید می باشد. انیمیشن «دانشگاه هیولاها» که ادامه ساخته «شرکت هیولاها» قرار است به عرضه در بیاید. تا عرضه رسمی انیمشین، پیکسار تصمیم به انتشار بازی «دانشگاه هیولاها»  در این بازی با مایک،که یک شخصیت معروف در بازی می باشد و دوستش آرشی آشنا خواهید شد.در طی بازی Monsters University با مراحل گوناگون و متعددی روبرو میشوید که باید آن ها را پشت سربگذارید.شما میتوانید بازی  Monsters University را از سایت یاس دانلود دریافت کنید. (ادامه...)

nooraldin بازدید : 165 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

miseria android بازی فکری و زیبای Miseria 1.01    اندروید

به دنیای Miseria خوش آمدید! شما در نقش Lurk هستید که توسط یک عنکبوت بدجنس حبث شده‌اید و از عشق زندگی خود جدا شده‌اید. شما باید تلاش کنید با فرار از تله‌های عنکبوت برای فرار از دست او و بازگشت به‌سوی عشق واقعی خود تلاش کنید. این بازی در سبک پازل است و معماهایی در آن وجود دارد که حل کردن آن‌ها به‌عهده‌ی شماست. در این بازی ۸۰ مرحله وجود دارد که می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

nooraldin بازدید : 266 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Aladin and the Enchanted Lamp برای اندروید

بازی Aladin and the Enchanted Lamp برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. و از سری بازیهای HD محسوب میشود. این بازی از گذشته یکی از محبوب ترین بازی ها به شمار می آید و همیشه داستان علاالدین و چراغ جادو طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این بازی برای افرادی که به بازیهای ماجرا جویی علاقه دارند توصیه می شود. بازی Aladin and the Enchanted Lamp دارای 40 مرحله مختلف میباشد که در هر مرحله طراحی جذاب را تجربه می کنید. شما میتوانید بازی Aladin and the Enchanted Lamp را از سایت دانلود فارسی دانلود کنید.   ویژگی های

nooraldin بازدید : 298 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Temple Run:Oz سیستم عامل اندروید و آیفون و آیپد و آیپاد

بازی Temple Run Oz برای سیستم عامل اندروید و آیفون و آیپد و آیپاد می باشد. در حال حاضر بازی Temple Run Oz جدیدترین بازی از سری بازیهای Temple Run به شمار میرود. در این بازی شما به عنوان یک دونده در یک سرزمین به دنبال امتیاز هستید و باید در طی مسیر از موانع عبور کرده و امتیازها را نصیب خودتان کنید.این بازی به صورت سه بعدی و دارای گرافیک چشم گیری می باشد که کاربران زیادی را جذب خود کرده است. شما میتوانید بازی Temple Run Oz را از سایت دانلود فارسی دریافت کنید. ویژگی های بازیTemple Run Oz: 1-سه بعدی

nooraldin بازدید : 238 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Batman: Arkham City Lockdown برای اندروید و آیفون و آیپد و آیپاد

بازی جدید بتمن ( Batman Arkham City Lockdown ) برای سیستم عامل های  اندروید و آیفون و آیپد و آیپاد میباشد. این بازی به صورت اول شخص بوده ( شخصیت بازی خود کاربر میباشد). بازیBatman Arkham City Lockdown با گرافیک بی نظیره و جذاب ارائه شده است که در این بازی با مراحل مختلف روبرو میشوید .شما  نیروی دشمن را شکست داده و رو به جلو پیشرفت می کنید درطی بازی با سلاح های مختلف و دشمنان سرسخت روبرو میشوید که باید آن ها را شکست دهید.شما میتوانید بازی Batman Arkham City Lockdown  از سایت دانلود فارسی دریافت کنید. ویژگی بازی 

nooraldin بازدید : 315 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی رقابت در جنگ Rivals at War اندروید

بازی Rivals at War برای سیستم عامل اندروید می باشد.این بازی برای کاربرانی که به دنبال یک بازی جنگی سه بعدی می باشند مناسب است.در این بازی شما میتوانید یکی از 6 نفر سربازان را انتخاب کرده ورهبری گروه را بر عهده بگیرید . بازی Rivals War یک بازی سه بعدی و دارای گرافیک چشم گیری می باشد.این بازی  دارای مرحله های متنوع و گوناگون است که میتوانید در طی بازی تجربه کنید.این بازی دارای سلاح و پوشش های مختلف می باشد. (ادامه...)

nooraldin بازدید : 243 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

iron man3 android دانلود بازی زیبای Iron Man 3 1.0.2   اندروید

 

 

باز هم Iron Man به صحنه بازگشته است تا دنیا را از شرارت‌ها نجات دهد. این بازی که پیش از این نیز نسخه‌های قبلی آن به‌خاطر گرافیک بالا و همچنین داستان جذاب جزء عناوین مهم iOS به‌شمار می‌رفت، باز هم تلاش دارد شما را با جذابیت‌های خود سرگرم نماید. در این بازی شما باید در نبردهای رودررو و پروازهای سریع خود مراحل را پشت سر بگذارید و در این راه از قدرت‌های بی‌نظیر Iron Man استفاده نمایید. این بازی همانطور که گفته شد از گرافیک ۳D بسیار بالایی برخوردار است و برای اجرای آن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 


 

nooraldin بازدید : 237 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی First Person Tennis اندروید

بازی First Person Tennis برای سیستم عامل اندروید می باشد.این بازی برای کسانی که بازی ورزشی مورد علاقه شان می باشد مناسب است.در این بازی شما به عنوان یک اول شخص تنیس بازی می کنید.بازی First Person Tennis یک بازی سه بعدی و دارای گرافیک چشم گیری می باشد.این بازی  4 حالت مختلف بازی را دارا می باشد و دارای مرحله های متنوع و گوناگون است که میتوانید تجربه کنید.کنترل بازی در صفحه های لمسی آسان می باشد و به راحتی می توانید بازی را کنترل کنید.شما می توانید بازی First Person Tennis از سایت دانلود فارسی دریافت کنید. ویژگی بازی

nooraldin بازدید : 262 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی حرکات نمایش موتور Xtreme Wheels Pro اندروید

بازی Xtreme Wheels Pro مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد.در این بازی شما با موتور های مخصوص حرکات نمایش روبرو می شوید که باید با رد شدن از مراحل متعدد و سخت موتورها را آزاد کنید.شما در این بازی باید موانع بر سر راه موتور را پشت سر بگذارید.این بازی دارای 20 مرحله می باشد که در این 20 مرحله مرحله ها هرکدام پیشرفته و سخت تر می شود.این بازی سه بعدی و دارای گرافیک چشم گیری می باشد.شما میتوانید این بازی از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید. ویژگی بازی Xtreme Wheels Pro: - دارای گرافیک سه بعدی -دارای 20 مرحله مختلف -هیجان انگیز -موتور

nooraldin بازدید : 301 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

 

شاید شما فیلم Iron Man با شخصیت معروف Tony Stark که سراسر نبردهای هیجان آور می باشد را دیده باشید، هم اکنون بازی Iron Man برای اندروید توسط شرکت موفق Gameloft تولید شده است. گیم لافت از برترین شرکت های تولید کننده ی بازی های اندروید می باشد که این بازی از آخرین تولیدات این شرکت می باشد و توانسته معنای حقیقی گرافیک فوق العاده را به شما ثابت کند! مرد آهنی برای حفاظت زمین ماموریت دارد و در این میان با نبردهای نفس گیر این ماموریت را به پایان می رساند. مرد آهنی در این بازی در سطح زمین یا در آسمان ها شناور می باشد که این در صورتی است که گیم پلی این بازی بسیار سریع می باشد که سرعت عمل بالای شما را می طلبد که به لطف کنترل بازی با سنسور های حرکتی، بازی جذاب تر و هیجانی تر شده است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صداگذاری دقیق و هیجانی، کشف ۳ مکان مختلف بازی، تغییر و ارتقاء قدرت و سلاح و ظاهر مرد آهنی اشاره کرد.

 

Iron Man 3 دانلود بازی مرد آهنی 3   Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید

nooraldin بازدید : 242 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی زیبا گرافیکی جنگی Brothers In Arms اندروید

بازی زیبا و گرافیکی Brothers In Arms یکی از زیباترین بازی های جنگی نسخه های اندروید می باشد.شما در این بازی به عنوان یک کماندو همراه با 5 دوست خود در میدان جنگ میروید.کاربر در این بازی تجربه هر جنگی را با 50 ماموریت میتواند داشته باشید برای ماموریت در 5 مکان مختلف :اقیاوس آرام.ماندی.شمال آفریقا و ... شما در بازی کنترل وسیله های نقلیه هم به شما واگذار می شود ازجمله تانک،وسیله نقلیه،هواپیما که باید با این وسیله ها به تاخت و تاز دشمنان بروید.این بازی 3بعدی و با گرافیک بالا ارائه شده است شما میتوانید این بازی را

nooraldin بازدید : 502 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی نینجا  Mini Ninjas اندروید

بازی نینجا کوچک برای سیستم عامل اندروید در نظر گرفته شده است.این بازی ماجراجویی زیبا و سرگرم کننده شما به دوران سفر حماسی و هیجان انگیز میبرد و همچنین عاری از خشونت وحشت می باشد.در این بازی نینجا و دوستانش برای تصرف سرزمین خود که به دست اژدها سرقت شده است تلاش می کنند.آیا نبرد با ارتش جادویی جنگی سامورایی شیطان و قدرت اژدها نینجا میتواند موفق شود.کاربر در این بازی می تواند با استفاده از چکش های عظیم موانع و سنگ های پیش رو خود را با قدرت نابود کند (ادامه...)

nooraldin بازدید : 284 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی کلاه قرمزی برای اندروید

 

دانلود بازی کلاه قرمزی برای اندروید

 

قطعا در خاطرتان هست که در سال هایی نه چندان دور عروسکی ساده و دوست داشتنی با نام کلاه قرمزی در فیلم کلاه قرمزی و پسرخاله کودک و بزرگ را مجذوب خود کرده بود ! بعد از آن فیلم بیاد ماندنی عروسک کلاه قرمزی در برنامه های دیگر و در نوروز ها میهمان خانه های ما می شد و ما ساعت ها برای دیدنش انتظار می کشیدیم . اما دیگر انتظار کافیست ! به دلیل محبوبیت ویژه ی این عروسک دوست داشتنی ، شرکت های ساخت بازی ها ، بازی کلاه قرمزی را برای گوشی های همراه طراحی کردند تا طرفداران او بتوانند هر زمان که بخواهند این عروسک کوچک دوست داشتنی را میهمان خود کنند .

در بازی کلاه قرمزی که بر اساس داستان محبوب آن طراحی شده است و به صورت ۳ بعدی و کاملا فارسی در اختیار شما قرار گرفته است ، شما باید باعروسک های جذاب خانواده ی کلاه قرمزی مراحل مختلف بازی را سپری کنید و موانع را یکی یکی در طول مسیر پشت سربگذارید .  بازی کلاه قرمزی برای گوشی های اندرویدی طراحی شده است پس به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم  بازی کلاه قرمزی برای اندروید را از سایت یاس دانلود دریافت کنید وبا آن یاد و خاطرات کودکی خود را زنده کنید .

 

برخی ویژگی های بازی کلاه قرمزی برای اندروید :

-   گرافیک ۳ بعدی و بسیار زیبای بازی
-   وجود داستان سرگرم کننده و جذاب
-   مراحل متنوع با کیفیت HD
-   امکان ثبت امتیاز و دریافت جایزه از سازندگان بازی
-   مناسب برای تمامی رده های سنی
-   فضا سازی کاملا فارسی و ایرانی
-   و …

 

nooraldin بازدید : 282 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی دوز برای اندروید 4in a row v1.3

دانلود بازی دوز برای اندروید

دانلود بازی ۴in a row

 

بازی دوز یک بازی فکری و فوق العاده محبوب و قدیمی می باشد که از دیر باز تفریحی سالم برای مردم کشور عزیزمان ، ایران بوده است . به دلیل محبوبیت ویژه ی این بازی نسخه هایی مختلفی از آن را برای کامپیوتر و گوشی های موبایل نیز طراحی کرده اند که از جمله ی جدید ترین نسخه های آن ها بازی ۴in a row برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد .

نسخه ی اندرویدی بازی دوز به شکلی مدرن تر از نسخه های پیشین برای گوشی های اندروید طراحی شده است . بازی دوز با ۵ زبان مختلف و با ۳ مرحله ی سختی طراحی شده و به شکل ۲ نفره طراحی شده است ، اما امکان بازی تک نفره را نیز در خود دارد که در این صورت ، وظیفه ی نفر دوم را دستگاه آندرویدی شما بر عهده دارد . به دوست داران بازی های فکری پیشنهاد می کنیم تا بازی دوز برای اندروید را از سایت یاس دانلود دریافت کرده ، تا از آن لذت ببرند .

nooraldin بازدید : 220 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Cut the Rope برای اندروید

 

دانلود بازی Cut the Rope برای اندروید

 دانلود بازی طناب را ببر برای اندروید

 

بازی Cut the Rope یکی از جذاب ترین و اعتیاد آورترین بازی های سیستم عامل محبوب آندروید می باشد . بازی طناب را ببر در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و با نخوردن آن ناراحت ! پس هدف شما در بازی مشخص است ! باید هرطور شده آبنبات ها را به موجود سبزرنگ دوست داشتنی خود برسانیم .

در بازی Cut the Rope شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات ها ، آنها را در دهان شخصیت اول بازی بیاندازید . البته این تمام کار نیست ، باید در مراحل مختلف بازی ، ستاره های موجود را جمع آوری کرده و امتیاز خود را بالا ببرید . سیستم امتیاز دهی بازی Cut the Rope مانند بازی های معروفی چون پرندگان خشمگین می باشد ، بدین صورت که با بالا بردن امتیاز خود میتوانید آپشن های مختلفی را در بازی تجربه کنید . به کاربران عزیز یاس دانلود که از دستگاه های اندروید با ورژن ۱.۶ و بالاتر استفاده می کنند ، پیشنهاد می کنیم بازی Cut the Rope برای اندروید را از ادامه ی مطلب دریافت کرده و از آن لذت ببرند .

 

 برخی ویژگی ها بازی Cut the Rope :

-   وجود ۱۵۰ مرحله جذاب و سرگرم کننده در شش بخش
-   امکان استفاده از آیتم های جدید مانند شلیک به طناب ،  سلاح های رباتیک
-   روایتی جدید از داستان بازی
-   تصاویر پنهان که با پیدا کردن آن ها امتیاز شما افزایش می یابد
-   قابل اجرا بر روی آندروید ۱.۶ و بالاتر
-   و …

nooraldin بازدید : 515 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Earn to Die v1.0.4 برای اندروید

 

دانلود بازی Earn to Die برای اندروید

 

بازی Earn to Die برای اندروید ، یک پیشنهاد ویژه به شما می باشد که یکی از پرطرفدار ترین بازی های آندرویدی می باشد که  ۲۰۰ میلیون طرفدار را از سراسر جهان به خود اختصاص داده است . در بازی Earn to Die شما تک و تنها و در یک صحرای خشک در میان زامبی های دیوانه ! گرفتار شده اید و باید برای رهایی از این صحرا به هلیکوپتر که در چند کیلومتی مکانی فعلی شما قرار دارد رسیده و خود را نجات دهید .

در بازی Earn to Die برای رسیدن به هدف خود ۳ نوع اتومبیل در اختیار دارید که م یتوانید هر کدام از آن ها را با تجهیزات بسیار جالب قویتر کرده و مسیر چند کیلومتری تا هدف مشخص شده در نقشه را با آن طی کنید . در بازی بعد از هر مرحله مقداری پول بدست می اورید که می توانید آن را برای تجهیز اتومبیل های که در اختیار دارید استفاده کنید . همچنین می توانید رکورد خود را در هر مرحله ، در ScoreLoop ثبت کنید . در آخر باید اضافه کنیم که اگر به دنبال یک بازی اعتیاد آور و فوق العاده هستید ، پیشنهاد می کنیم دانلود بازی Earn to Die برای اندروید را از دست ندهید .

nooraldin بازدید : 247 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Angry Birds Friends 1.0.0 برای آندروید

 

 دانلود بازی Angry Birds Friends 1.0.0 برای آندروید

 

بازی Angry Birds Friends برای آندروید نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین است که حالا به صورت یک اپلیکیشن برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. اما بازی Angry Birds Friends یک فرق کلی با نسخه های دیگر دارد.در این نسخه از بازی شما با دوستانتان رقابت می کنید و خوک ها را از بین می برید. یعنی این نسخه بازی کاملا فرم یک بازی آنلاین دارد.

در بازی Angry Birds Friends شما می توانید دوستان فیسبوکی خود را به چالش بکشید و لحظه های شادی را در گوشی اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. شما با مسابقه دادن می توانید به انواع مدال های برنز ، نقره و طلا برسید .

از ویژگی های بازی Angry Birds Friends می توان به مسابقات با سطوح جدید در هر هفته اشاره کرد. توجه داشته باشید که نسخه ی دوستان بازی فوق نیاز به اتصال اینترنت و ورود به فیس بوک دارد و برای اجرای بازی باید یک وی پی ان برروی گوشی شما نصب باشد تا بتوانید به فیسبوک دسترسی داشته باشید ! شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Friends برای آندروید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

nooraldin بازدید : 327 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Fieldrunners 2 برای اندروید

 

دانلود بازی Fieldrunners 2 v1.1 برای اندروید

به همراه دیتا

 

بازی Fieldrunners 2 یک بازی استراتژیک، اکشن و اعتیاد آور برای اندروید می باشد.  بازی Fieldrunners 2 در سبک بازی های دفاع از قلعه می باشد. شما در بازی Fieldrunners 2 می توانید با گذاشتن اسلحه های دلخواه دشمنان خود را نابود کنید .در ابتدای بازی شما می توانید با کشتن افرادی که به زمین شما می آیند پول بیشتری بدست آورید و با آن سلاح های قوی تر و پیشرفته تر بخرید و با آن ها باز هم افراد و دشنان قوی تری را نابود سازید.

در بازی Fieldrunners 2 با سپاهی از سربازان و ترفندهایی جدید بازگشته است و آن ها آماده تسخیر جهان هستند یا بهتر بگوییم که بیشتر آن ها اینچنین فکر می کنند و شما باید با استراتژی خاص خود از این عمل جلوگیری و دنیا را نجات دهید.داستان بازی Fieldrunners 2 به گونه ساخته شده است که شما باید اکنون از جهان در برابر مهاجمان دفاع کنید ودر این راه شما از سلاح های مختلفی بهره می برید که هر یک ویژگی و جذابیت های خاص خود را دارند . در این بازی شما ۲۰ مرحله ی خیره کننده را پیش رو دارید ، پس آماده ی نبرد باشید . شما هم اکنون می توانید بازی Fieldrunners 2 برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 329 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (1)

Speed Night 2 – یک بازی محبوب و پرهیجان با صحنه های بسیار جذاب برای تجربه مسابقه اتومبیل رانی با گوشی آندروید می باشد بازی سرعت در شب یک بازی مسابقه و رالی می باشد که هم سرعت بالایی دارد و هم از گرافیک بالایی برخوردار است این بازی جدید بر روی تمامی گوشی های آندروید از جمله گالکسی سامسونگ،سونی اریکسون، htc قابل نصب و پشتیبانی می باشد

 

nooraldin بازدید : 378 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دانلود بازی Angry Birds Space 1.5.0 برای آندروید

 

دانلود بازی Angry Birds Space 1.5.0 آندروید

 

بازی Angry Birds Space بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار انگری بردز برای آندروید Android منتشر شد. نام این نسخه جدید بازی انگری بردز فضایی نام دارد. این نسخه به گفته شرکت رویو Rovio انقلابی ترین و مهمترین نسخه از بازی پرندگان خشمگین می باشد. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی انگری بردز برای گوشی های آندروید رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

ویژگی های کلیدی بازی Angry Birds Space for آندروید :

-     شامل ۶۰ مرحله فضایی
-     with Danger Zone unlocked
-     ۳۰ مرحله اضافی به نام Danger Zone
-     اضافه شدن پرندگان جدید و تغییر قیافه پرندگان قبلی
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     و …

nooraldin بازدید : 232 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دانلود بازی Talking Ben the Dog 1.1.1   بازی سگ سخنگو برای آندروید

 

دانلود بازی Talking Ben the Dog برای آندروید

 

بازی Talking Ben the Dog 1.1.1 بازی سگ سخنگو یک بازی برای گوشی های با سیستم عامل آندروید می باشد . به تازگی نرم افزار ها و بازی های مشابه سگ سخنگو ، برای سیستم عامل های مختلف تولید شده اند که طرفداران خاص خود را دارند . به هر حال لج و لج بازی ! با یک حیوان بامزه ، آن هم در تلفن همراه لذت خاص خود را دارد ! بن سگ دست آموز و باهوشی است که مانند یک طوطی حرکات شما را تقلید میکند ، او می تواند صحبت کند ! حتی به زمان شما ، می تواند حرکات شما را تکرار کند و شما را سرگرم نماید .

در بازی Talking Ben the Dog بن می تواند با تلفن صحبت کند ، نرمش های مختلف را اجرا کند فرمول های شیمی را تست کند ! و به لمس بدنش ، عکس العمل نشان دهد . بازی Talking Ben the Dog قابل اجرا بر روی گوشی های آندروید با ورژن ۲.۱ و بالاتر می باشد که در این ساعت و برای شما کاربران عزیز یاس دانلود آماده شده است . پیشنهاد میکنیم در تلفن های همراه خود ، تبلت های خود و یا دستگاه های آندرویدی دیگر ، یک حیوان خانگی تربیت شده مثل بن را نگهداری کنید .

nooraldin بازدید : 226 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دیو سخنگو آندروید Talking Ork v.1.4


 

دانلود نرم افزار دیو سخنگو آندروید Talking Ork v.1.4

 

 

Talking Ork یک نرم افزار سرگرم کننده و جالب آندروید می باشد. شما توسط این نرم افزار سخنگو لحظات شادی را تجربه خواهید کرد. این دیو خشن قادر است سخنان شما را تکرار کند و انیمیشن های جالبی انجام دهد. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار جالب را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 192 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی اعتیاد آور و بسیار زیبای Cowboy vs. Ninjas vs. Aliens v1.2.2 برای آندروید


دانلود بازی اعتیاد آور و بسیار زیبای Cowboy vs. Ninjas vs. Aliens v1.2.2 برای آندروید

 

دانلود بازی اعتیاد آور و بسیار زیبای Cowboy vs. Ninjas vs. Aliens v1.2.2 برای آندروید

 

بازی بسیار بسار زیبا و جدید و فانتزی Cowboy vs. Ninjas vs. Aliens برای سیستم عامل قدرتمند آندروید. داستان بازی از آن قرار است که شما در نقش یک Cowboy (گاوچرون) باید به جنگ با موجودات عجیب و غریب فضایی و نینجا ها بپردازید و آنها را از سرزمین خود برانید.

این بازی بیش از ۳ سطح سختی بازی دارد،بیش از ۱۵ آپگیرید یا افزونه برای اسلحه،نشونه گیری اتوماتیک و دستی و ….. را داراست، گرافیک این بازی نیز قابل توجه است.لازم به ذکر است این بازی بر روی سیستم عامل آندروید ۲.۱ به بالا قابل نصب و اجرا است.هم اکنون میتوانید این بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 188 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.0 + 1.1.0 HD برای آندروید


دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.0 + 1.1.0 HD برای آندروید

 Angry Birds Star Wars Android

بالاخره نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان بازی Angry Birds Star Wars برای گوشی های آندروید منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که با angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، این بازی هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 179 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Rio 1.5.0 آندروید


دانلود بازی Angry Birds Rio 1.5.0 آندروید

 

امروز برای شما کاربران عزیز آخرین نسخه ی بازی معروف و سرگرم کننده ی پرندگان عصبانی ریو  Angry Birds Rio 1.5.0 به صورت رایگان برای گوشی های آندروید ۱٫۶ قرار دادم.  شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه بازی انگری بردز ریو را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

امکانات نسخه جدید آندروید Angry Bird Rio :

-  پنج  قسمت فوق العاده با ۱۳۵ مرحله
-  دستاوردهای کاملا جدید
-  کشف میوه های و علائم مخفی در بازی به عنوان Achivement
-  قابلیت به اشتراک گذاری آنلاین از طریق فیسبوک و توییتر و…

nooraldin بازدید : 224 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Space 1.4.0 HD + Premium آندروید


دانلود بازی Angry Birds Space 1.4.0 HD + Premium آندروید

..

Angry Birds Space 1.4.0

بازی موبایل پرندگان خشمگین فضایی آندروید

.

بازی Angry Birds Space بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار انگری بردز برای آندروید Android منتشر شد. نام این نسخه جدید بازی انگری بردز فضایی نام دارد. این نسخه به گفته شرکت رویو Rovio انقلابی ترین و مهمترین نسخه از بازی پرندگان خشمگین می باشد. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی انگری بردز برای گوشی های آندروید رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

ویژگی های کلیدی بازی موبایل پرندگان عصبانی فضایی Angry Birds Space for Android:

-     شامل ۶۰ مرحله فضایی
-     with Danger Zone unlocked
-     ۳۰ مرحله اضافی به نام Danger Zone
-     اضافه شدن پرندگان جدید و تغییر قیافه پرندگان قبلی
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     و

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چییه؟
    برای ظهور مولایمان چند صلوات میفرستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 723
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 545
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 67,534
  • بازدید کلی : 563,190
  • تبلیغات
    میزبان مارکت