loading...
یاس دانلود | دانلود,بازی,عکس,انیمیشن و
nooraldin بازدید : 403 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار ایجاد نوار ابزار بسیار زیبا بر روی دسکتاپ ObjectDock Plus v2.0.50727

دسترسي سريع به قسمت هاي مختلف ويندوز يکي از مهمترين عوامل افزايش سرعت افراد در رسيدن به اهداف خود در کامپيوتر مي باشد. نرم افزاري را که امروز در سایت دانلود فارسی برايتان آماده کرده ايم به شما کمک مي کند تا از هر قسمت از ویندوز خود يک ميانبر بر روی دسکتاب ایجاد نمایید. نرم افزار ObjectDock به شما کمک می کند تا از هر کدام از برنامه ها و پوشه های دلخواه خود میانبری زیبا بسازید تا دسترسی سریعتری به آن داشته باشید. این نرم افزار محصول کمپانی بزرگ Stardock بوده که به جرات می توان آنرا را

nooraldin بازدید : 353 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود Notepad++ 6.4.4 Final   نرم افزار ویرایش متون

 

دانلود Notepad++ 6.4.4 Final

نوت پد نرم افزار ویرایش متون

 

Notepad++ 6.4.4 نرم افزار نوت پد پلاس پلاس یک ویرایشگر قدرتمند و حرفه ای برای تمام متون و زبانهای برنامه نویسی می باشد. برنامه‌ی رایگان Notepad++ برای ویراش کد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. سادگی در استفاده از این نرم افزار ویژگی است که هر برنامه نویسی را برای استفاده از این نرم افزار Notepad++ وسوسه می کند تا از نرم افزار های دیگر خلاصی پیدا کند.

نرم افزار Notepad++ نسخه پیشرفته نت پد معمولی ویندوز است. در کنار ویرایش قدرتمند برنامه Notepad++  میتوانید برای نوشتن برنامه های C, C++, HTML, ASP, Java, Pascal, CSS از آن استفاده کنید. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید نرم افزار نوت پد پلاس پلاس را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

nooraldin بازدید : 276 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود Quiz Press v2.5.12   نرم افزار طراحی آزمون های مجازی

دانلود Quiz Press v2.5.12 

نرم افزار طراحی آزمون های مجازی

 

Quiz Press v2.5.12 ، یک نرم افزار بسیار عالی برای طراحی آزمون های مختلف می باشد. با استفاده از Quiz Press شما قادر خواهید بود به شکل کاملا ساده اما حرفه ای آزمون های مجازی را در طراح های مختلف (تستی ، جاخالی ، جواب کوتاه ، صحیح و غلط و کلوز تست و ردینگ) طراحی نمایید.

از جمله امکانات بسیار عالی آن خروجی آزمون ها در قالب فایل فلش می باشد.یعنی بدون دردسر برنامه نویسی برای آزمون ها این نرم افزار یک فایل فلش خروجی داده و آن را می توانید در هر جا و هر سیستمی که خواستید اجرا کنید و در آن سیستم آزمون خود را برگذار کرده و همچنین نتایج و پاسخ های خود را نیز به صورت هوشمند نمایش دهید.هم اکنون نرم افزار Quiz Press از وب سایت یاس دانلود ، آماده دریافت می باشد.

 

nooraldin بازدید : 225 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود iSpy 5.3.7.0   نرم افزار تبدیل وب کم به دوربین مدار بسته

دانلود نرم افزار iSpy 5.3.7.0

ایجاد دوربین مداربسته با امکانات کامل با وب کم و میکروفن سیستم

 

iSpy گاهی اوقات برایتان پیش می آید که برایتان مهم باشد که چه کسی به قصد سوء استفاده از سیستم شما استفاده می کند و یا می خواهید یک مکان را برای مدتی زیر نظر بگیرید. در این موارد بهترین گزینه دوربین مدار بسته یا همون دوربین مخفی می باشد. اما این امکان برای همه فراهم نیست و هزینه نسبتا زیادی نیز می طلبد.

امروز از وب سایت یاس دانلود به معرفی نرم افزار iSpy می پردازیم. با استفاده از نرم افزار iSpy شما قادر خواهید بود با امکاناتی چون وب کم و میکروفن سیستم یک دوربین مداربسته با امکانات بسیار عالی و منحصر به فرد بسازید.این نرم افزار قادر است که فیلم در حال ضبط را هم در سیستم و هم در اینترنت همزمان ذخیره کرده و یا حتی به صورت زنده برای شما از راه دور پخش نماید.

ذخیره با حجم کم ویدئو (با فرمت های FLV و AVi) ، اتصال چندین دوربین و میکروفن ، محافظت از نرم افزار با ایجاد پسورد و ذخیره و منتشر سازی بر روی اینترنت و یا تلفن همراه از دیگر قابلیت های نرم افزار iSpy می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

nooraldin بازدید : 233 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

adobe acrobat xi pro mac مدیریت فایل‌های PDF با Adobe Acrobat XI Pro 11.0.3   مک

نرم‌افزار Adobe Acrobat یک ابزار معروف برای مدیریت و کانورت فایل‌های PDF به‌شمار می‌رود. این نرم‌افزار علاوه بر نمایش فایل‌های PDF به‌شما، می‌تواند فایل‌های نوشتاری معمولیتان را نیز به فرمت PDF تبدیل کند. در نسخه‌ی جدید این نرم‌افزار قابلیت های جدیدی گنجانده شده است، از جمله قابلیت تغییر دادن نوشته و عکس در یک فایل PDF، تبدیل فایل‌های PDF به فرمت PowerPoint، در دسترس بودن قالب‌های متنوع برای ساخت یک فایل‌های PDF و web form با کمک Adobe FormsCentral. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن بر روی Mac OS X 10.6.4 و بالاتر قابل اجرا است.

 

nooraldin بازدید : 191 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود PowerISO 5.7   نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های ایمیج

دانلود نرم افزار PowerISO 5.7

ساخت ، مدیریت و ویرایش فایل های ایمیج

 

PowerISO یک ابزار عالی و کار آمد برای مدیریت ، ویرایش ، ایجاد و تبدیل فایل های ISO می باشد. نرم افزار PowerISO اجازه دسترسی و ویرایش تمامی فایل های امیج از نسخه های مختلف سی دی ها و دی وی دی ها را می دهد.با استفاده از آن شما می توانید لوح های فشرده خود را باز کرده و اکسترکت و استخراج کنید و پس از فشرده سازی، رمز گذاری، جداسازی و تبدیل فایل ها آن را رایت ، یا با فرمت ایمیج دلخواه خارج سازید.و همچنین با استفاده از درایو مجازی که همراه نرم افزار نصب می شود، آن را اجرا و استفاده نمایید.

PowerISO اجازه دستریسی به انواع فرمت های (ISO, BIN, NRG, DAA) را به شما می دهد.از نرم افزار پاور ایزو همچنین برای باز کردن خیلی از قفل های سی دی و دی وی دی نیز استفاده می شود.بدین صورت که خیلی از برنامه نویس ها اطلاعات لوح فشرده را در آن مخفی می کنند اما در موقع کپی فایل ها در این نرم افزار هیچ فایلی پنهان نمی ماند.هم اکنون نرم افزار PowerISO را می توانید از وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 364 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود نرم افزار استخاره با قرآن کریم فارسی

 

دانلود نرم افزار استخاره با قرآن

 

استخاره به معنی طلب خیر نمودن می باشد در بین متشرعین چنین مرسوم است که هرگاه انسان بین انجام دادن کاری که پس از مشورت نمودن با اهل خبره و رعایت همه جوانب مثبت و منفی آن باز به شک و تردید می رسد و نتیجه ی کاملی دست پیدا نمی کند به آن رجوع می کند. استخاره کار که با قرآن مجید انجام می شود و به نوعی می بایست با تفسیر و ترجمه قرآن نیز مسلط باشید.و برای افراد عادی مشکل به نظر می رسد.

امروز از وب سایت یاس دانلود ، برای شما عزیزان نرم افزار استخاره با قرآن کریم که یک برنامه فارسی و ساده برای کامپیوتر می باشد را آماده دانلود ساخته ایم. با استفاده از نرم افزار  استخاره شما می توانید با نیت کردن و تنها چند کلیک، نرم افزار از میان تمام آیات قرآن یک آیه را برای شما انتخاب کرده و تفسیر و نتیجه فارسی استخاره را برایتان نمایش دهد. امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم. شما هم اکنون می توانید نرم افزار استخاره با قرآن کریم فارسی را از سایت یاس دانلود ردیافت نمایید.

 

nooraldin بازدید : 531 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار ضرب المثل و حدیث Zarbol Masal & Hadis 3.7 برای کامپیوتر

 

دانلود نرم افزار ضرب المثل و حدیث برای کامپیوتر

 

نرم افزار ضرب المثل و حدیث از جمله نرم افزار های فارسی و کاربردی می باشد که دیتابیس قدرتمندی از احادیث و ضرب المثل های زبان ها و ادیان مختلف را در خود جای داده است . میدانید که جمع آوری و به خاطر سپردن کامل احادیث و ضرب و المثل ها در کنار هم زمان زیادی از شما خواهد گرفت اما امروزه نرم افزارهایی ساخته شده اند که تمامی احادیث وضرب المثل ها ی ملل مختلف را در خود گنجانده و آن ها را برای شما ، تنها با پند کلیک ساده به نمایش در می آورند . از زمره ی این نرم افزارها ، می توان به نرم افزار ضرب المثل و حدیث اشاره کرد که به سبب زبان شیرین و جذابی که دارد ، خواننده را ترغیب به خواندن ضرب المثل ها و احادیث می کند .

نرم افزار ضرب المثل و حدیث ، نرم افزاری کم حجم و جالب در زمینه ی ضرب المثل ها و احادیث معتبر می باشد که توسط برخی از دانشجویان دانشگاه امام علی (ع) در یزد وبا همکاری و همفکری استاد گرانقدر ، آقای دستمالچیان ساخته شده است . نرم افزار ضرب المثل و حدیث دارای ۵۰۰۰ ضرب المثل از کشورهای مختلفی مانند ( ایران , چین , لهستان , یونان و …) می باشد که با زبان جذابی که دارد شما را بیش از پیش به خواندن این ضرب و المثل ها و احادیث علاقه مند می کند . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم نرم افزار ضرب المثل و حدیث Zarbol Masal & Hadis  برای کامپیوتر را از دست ندهید .

nooraldin بازدید : 200 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود Toshiba Bluetooth Stack v9.10.00T   نرم افزار اتصال و مدیریت دستگاه های بلوتوث دار

 

دانلود Toshiba Bluetooth Stack v9.10.00T

نرم افزار بلوتوث برای اتصال و مدیریت دستگاه های بلوتوث دار

 

Toshiba Bluetooth Stack نرم افزار بلوتوث ابزاری کاربردی و مفید است که با وجود آن ، انتقال فایل در مکان های نزدیک و در فواصل چندین متری دیگر نیاز به کانکت شدن به اینترنت و استفاده از ترافیک آن ندارد ! به سادگی می توانید از طریق  بلوتوث از فاصله ای نزدیک فایل مورد نظر را دریافت کنید . امروزه نرم افزار هایی برای این منظور تهیه شده اند که بوسیله ی آن ها می توانید با دستگاه های بلوتوث دار ارتباط برقرار کنید و نرم افزار Toshiba Bluetooth Stack جزء بهترین های این نرم افزار ها می باشد ، که می خواهیم آن را برای شما معرفی کنیم .

نرم افزار Toshiba Bluetooth Stack نرم افزاری قدرتمند است که به منظور اتصال و مدیریت دستگاه های بلوتوث دار توسط شرکت توشیبا تولید شده است و به وسیله ی آن می توانید از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ در ویندوز خود با دستگاه های بلوتوث داری مانند : تلفن های بی سیم ، هدست استریوی بی سیم ، دوربین های دیجیتال ، موس ، کیبورد ، پرینتر و … ارتباط برقرار کنید . کار با نرم افزار بلوتوث شرکت توشیبا بسیار ساده است و نیاز به تخصص خاصی ندارد ! شما می توایند با استفاده از نرم افزار بلوتوث هروسیله ی الکترونیکی که از تکنولوژی بلوتوث استفاده میکند را به دستگاه خود متصل کنید و … از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم برای برقراری اتصال به ساده ترین شکل ممکن با دستگاه های بلوتوث دار ، دانلود نرم افزار بلوتوث Bluetooth Stack - نرم افزار اتصال و مدیریت دستگاه های بلوتوث دار را از دست ندهید .

nooraldin بازدید : 226 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود AutoPlay Menu Builder 7.1 Build 2278   نرم افزار ساخت منو های CD & DVD

 

دانلود AutoPlay Menu Builder

ساخت منو های CD & DVD

ساخت اتوران حرفه ای و منو های مولتی مدیا برای سی دی ها و دی وی دی ها

 

AutoPlay Menu Builder یکی از قوی ترین و بهترین نرم افزار ها در زمینه ایجاد منو خودکار برای سی دی ها و دی وی دی ها است. معمولا برای ساخت یک منو برای بازی ، نرم افزار و به طور کلی محصول خود نیاز به برنامه نویسی و دانستن اصول بسیار پیچیده ای دارید که کار را برای شما بسیار سخت می کند . اما با استفاده ازنرم افزار AutoPlay Menu Builder بدون وابستگی و لزوم به زبان برنامه نویسی خاص و تنها به چند کلیک و تغییر می توانید منو های جذاب و زیبای خود را بسازید. تا با قرار دادن سی دی و یا دی وی دی درون درایو خود براحتی محتویات آن را شرح دهید.

از جمله قابلیت های آن ایجاد دکمه برای بازکردن فایل های اجرایی ، باز کردن سند های متنی ، پخش کننده ویدئو و موسیقی ، گذاشتن آیکون برای فایل ساخته شده ، وجود Object های مختلف و گوناگون و هم چنین ایجاد تنوع در آتوران های ساخته شده.و در آخر این نرم افزار یک درایو منیجر مجازی قرار می دهد تا بتوانید پروژه ای که ایجاد کرده اید را به راحتی تست و مشکلات آن را رفع نمایید.هم اکنون می توانید نرم افزار AutoPlay Menu Builder برای ساخت منو های CD & DVD را می توانید از وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید.

 

nooraldin بازدید : 266 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود Unlocker v1.9.2   نرم افزار حذف فایل های غیر قابل حذف

دانلود Unlocker

نرم افزار حذف فایل های غیر قابل حذف

 

Unlocker v1.9.2 گاهی ممکن است برای شما هم پیش بیاید که بخواهید فایلی از کامپیوتر که دیگر نیازی به آن ندارید را حذف کنید اما می بینید به دلایلی چون استفاده ی کاربر از آن اطلاعات در همان لحظه حذف امکان پذیر نیست و رایانه با پیغام هایی چون Cannot delete file: Access is denied و…. به شما اجازه ی حذف فایل را نمی دهد ! گاهی با ریستارت کردن دستگاه این مشکل حل می شود اما شما می توانید بدون خاموش و روشن کردن سیستم و با استفاده از نرم افزارUnlocker  این مشکل را به سادگی حل کنید .

می توان به صراحت گفت نرم افزار Unlocker  بهترین نرم افزار برای پاک کردن اینگونه فایل ها می باشد .  نرم افزار Unlocker گزینه ای جدید را به منوی راست کلیک ویندوز شما اضافه می کند و به وسیله ی آن امکان آزاد سازی فایل و برنامه مورد نظر از حافظه ویندوز را به سریعترین روش ممکن فراهم می کند . پس برای سرعت بخشیدن به کارهایتان در سیستم عامل ویندزو ، پیشنهاد میکنیم ، فرصت دانلود Unlocker برای حذف فایل های غیر قابل حذف در کامپیوتر را از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

nooraldin بازدید : 159 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود GiliSoft Secure Disc Creator 6.0.0   گذاشتن پسورد بر روی CD و DVD

دانلود GiliSoft Secure Disc Creator 6.0.0

گذاشتن پسورد بر روی CD و DVD

 

GiliSoft Secure Disc Creator 6.0.0 ، یک نرم افزار کاربردی و بسیار مفید به منظور ایجاد پسورد امنیتی بر روی انواع لوح های فشرده DVD ها و CD ها می باشد.شما عزیزان در مواقعی که می خواهید لوح های فشرده حاوی اطلاعات مهمی را رایت نمایید و نمی خواهید در دسترس کسی قرار گیرد می توانید از این نرم افزار کمک بگیرید.

نرم افزار GiliSoft Secure Disc Creator هیچ نیازی به نصب نرم افزار در سیستم هایی که می خواهید از آن استفاده کنید ندارد و به صورت خودکار رمز دی وی دی و سی دی از شما می خواهد و با وارد کردن آن می توانید به محتویات آن دسترسی پیدا کنید.همچنین GiliSoft Secure Disc Creator از رمزگذاری ۲۵۶-bit استفاده می کند که یکی از قوترین در این امر می باشد.هم اکنون نرم افزار GiliSoft Secure Disc Creator رو برای گذاشتن پسورد بر روی CD و DVD را می توانید از وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 166 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 


FontCreator Pro طراحی و ویرایش فونت ها توسط FontCreator Professional 7.0.1.458

FontCreatorبه شما اجازه می دهد تا به ایجاد و ویرایش فونت های TrueType و OpenType بپردازید. این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای مورد نیاز و قدرتمند طراحی برای طراحان گرافیکی و متخصصان تایپوگرافی شناخته شده است و رابط کاربری آسان این نرم افزار باعث شده تا حتی کاربران مبتدی نیز قادر به ایجاد فونت باشند. در این نسخه از نرم افزار ویژگی هایی برای فونت ها فراهم شده است تا شما به وسیله آن ها قادر به بهبود کیفیت فونت های خود باشید. همچنین ابزارهایی به منظور ساده سازی و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی فونت، به نرم افزار افزوده شده است.

 

 

nooraldin بازدید : 259 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Avanquest Expert PDF Professional 8.0.360   ویرایش و تبدیل فایل های PDF

 

دانلود نرم افزار Avanquest Expert PDF Professional

نرم افزار ویرایش ، ایجاد و تبدیل فایل های PDF به ورد

 

Avanquest Expert PDF Professional  یک ابزار قدرتمند و عالی به منظور ویرایش ، تبدیل و ساخت فایل های PDF می باشد.این نرم افزار چند کاره و کامل قادر است با سرعت بالا و راحت با یک کلیک فایل های اسنادی مانند Word , Excel , powerpoint و … را به فرمت کتاب الکترونیکی (PDF) تبدیل نماید تا بتوانید به راحتی در سیستم های دیگر و حتی در دنیای اینترنت به راحتی منتشر کنید.

قابلیت دیگر نرم افزار Avanquest Expert PDF Professional ، قابلیت تبدیل فرمت PDF به فرمت های دیگر می باشد.همچنین قادر خواهید بود فایل های پی دی اف را ویرایش کنید اگرچه این امکان هنوز نسبی است و در بیشتر مواقع برای زبان های فارسی به درستی کار نمی کند و بیشتر مناسب زبان انگلیسی می باشد.هم اکنون نرم افزار Avanquest Expert PDF Professional رو برای ویرایش ، ایجاد و تبدیل فایل های PDF به ورد از وب سایت یاس دانلود ، آماده دریافت ساخته ایم. امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

nooraldin بازدید : 228 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Defraggler v2.14.706   نرم افزار یکپارچه سازی هارد دیسک

 

دانلود نرم افزار Defraggler v2.14.706

 نرم افزار یکپارچه سازی هارد دیسک

 

Defraggler توسط نرم افزار Defraggler می توانید ویندوزی رایانه های را که پس از مدتی سرعت اولیه ی خود را از دست داده اند و نحوه ی عملکرد آن ها کندتر شده است را نجات دهید ! بسیاری از ما اطلاع نداریم که علت کندی سیستم و از دست دادن عملکرد خوب آن ، به دلیل پراکندگی اطلاعات در هارد دیسک کامپیوتر می باشد که وقتی شما برنامه های گوناگون را بر روی سیستم خود نصب می کنید ، فایل های آن در هارد شما پراکنده می شوند و به این دلیل حجم بیشتری اشغال می کنند و سرعت سیستم شما را کاهش می دهند . اما شما به آسانی می توانید با نرم افزار Defraggler این مشکل پراکندگی فایل های هارد را حل کنید و سرعت کامپیوتر خود را افزارپیش دهید .

Defraggler ، نرم افزاریست که با استفاده از روش Defrag Indivual Files به یکپارچه سازی و مرتب سازی هارد دیسک کامپیوتر می پردازد . نحوه ی عملکرد نرم افزار Defraggler با استفاده از متد ذکر شده به این صورت است که دیسک را به صورت تک فایل تک فایل بررسی می کند تا بتواند نتیجه گیری کند که آیا این فایل باعث پراکندگی دیسک شده است یا نه . سپس اگر فایل بررسی شده باعث پراکندگی شده بود ، آن را جا به جا کرده و به جای اصلی خود در جدول فهرست دیسک انتقال می دهد و از این طریق سطح هارد دیسک را مرتب کرده و سرعت سیستم شما را افزایش می دهد . با توجه به محبوبیت بالای این نرم افزار به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد می کنیم نرم افزار Defraggler برای نرم افزار یکپارچه سازی سریع هارد دیسک را دریافت کنید تا به وسیله ی آن عملکرد سیستم خود را بهینه سازید .

 

nooraldin بازدید : 278 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار قرآن کریم Zekr به همراه قرائت صوتی برای کامپیوتر

 

دانلود نرم افزار قرآن کریم Zekr به همراه قرائت صوتی برای کامپیوتر

با حجم خیلی کم

 

نرم افزار قرآن کریم در رمضان ماه میهمانی خدا که نزدیک هم هست و اکثر مردم ایران در این ماه بیش از دیگر ماه ها به تلاوت و خواندن قرآن می پردازند ، کاربردی تر از قبل می باشد . امروزه نرم افزار های طراحی و ساخته شده اند که با کمک آن ها می توانید آیات قرآنی را به صورتی صحیح تلاوت کنید و همچنین به ترجمه ی آن ها گوش فرا دهید . نرم افزار قرآن کریم Zekr یکی از قدرتمندترین نرم افزار های قرآنی می باشد که قابلیت قرائت قرآن را نیز دارد .

نرم افزار قرآن کریم آیات قرآنی را با صوتی فوق العاده زیبا قرائت می کند و آن ها را به صورت صحیح ترجمه می کند . اگر شما به زبان فارسی تسلط کافی نداشته باشید در کار با نرم افزار قرآن کریم مشکلی نخواهید داشت چرا که این نرم افزار بین المللی ، علاوه بر زبان فارسی از زبان های مختلف دیگری نیز پشتیبانی می کند . همچنین نرم افزار قرآن کریم این امکان را به شما می دهد تا در ذکر ها و آیات جستجو کرده و آن ها را نشانه گذاری کنید . با نزدیک شدن به ماه پر خیر و برکت رمضان ، ماه آسمانی خدا ، به شما عزیزان نیز پیشنهاد می کنیم دانلود نرم افزار قرآن کریم Zekr به همراه قرائت صوتی برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و از استفاده ی آن لذت ببرید .

nooraldin بازدید : 211 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe Photoshop CreativeCloud 14.0 cover تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ 14   Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final

ساعاتی پیش نسخه نهایی آخرین ویرایش نرم افزار محبوب فوتوشاپ عرضه شد. این نسخه با شعار آزادی، سرعت، و قدرت بیشتر برای ایجاد تصاویر فوق العاده همراه می باشد. شما ده ها ویژگی جدید و بهبود یافته را در این نسخه خواهید داشت، که شامل حرفه ای ترین ابزار شارپ نمودن تصاویر نیز می شود. کارهای خود را به طور مستقیم بر روی Behance به اشتراک بگذارید تا از بازخوردها و مورد های پروژه ی کاری خود مطلع شوید. در نسخه ی Creative Cloud شما به طور آنلاین با سرورهای ادوبی در ارتباط می باشید و می توانید آخرین آپدیت ها و پلاگین ها را به محض عرضه شدن در کامپیوتر خود داشته باشید. این نسخه از تکنولوژی فضای ابری (Cloud Storage) استفاده کرده و به شما اجازه می دهد با ذخیره سازی پروژه های خود با انتخاب گزینه ی Cloud، آن ها را بر روی چندین کامپیوتر مختلف داشته باشید. و با استفاده از Behance شما می توانید پروژه های خود را به اشتراک گذاشته و به سرعت از بازخوردهای افراد سرتاسر جهان مطلع شوید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از فوتوشاپ را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

nooraldin بازدید : 191 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0 حرفه ای ترین ویرایشگر ویدیو Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0.342

با نسخه جدید نرم افزار ادوبی پریمیر با نام Adobe Premier Pro CC ویدیوهای خود را سریع تر از همیشه ویرایش کنید! ده ها ویژگی جدید که شامل تایم لاین دوباره طراحی شده، مدیریت مدیا بهبود داده شده، رنگ بندی تسریع شده و … می باشند در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده اند. این ها همه شروع ماجراست…!  شما به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن آن ها دسترسی پیدا خواهید کرد. درباره ی انتقال از نسخه ی کنونی خود به نسخه ی CC چنانچه شک و تردیدی دارید، به وبسایت رسمی ادوبی مراجعه نموده و با ویژگی های خارق العاده این نسخه حتما متقاعد خواهید شد! شما در این نسخه می توانید کارهای خود را با سایر ادیتورهای دنیا به اشتراک گذاشته و در فضایی خلاقانه و پویا به رشد افکار خود و معرفی آثار خود بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

nooraldin بازدید : 192 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.0 cover ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404

با روایت جدید شرکت ادوبی، غیر ممکن ها را ممکن بسازید و در ارتباط باشید! نسخه ی جدید نرم افزار محبوب ادوبی افتر افکتز ساعاتی پیش عرضه گردید. بدون نیاز به رندرینگ حرفه ای، ویژگی های جدید و قدرتمندی مانند Live 3D Pipline که جلوه های سینمای ۴بعدی را در لایه های ادیت شما می آورد در دستان شماست. کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک گذاشته، تنظیمات مخصوص به خود را بر روی چندین سیستم به طور آنلاین همگام سازی نمایید، و به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن دسترسی پیدا کنید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

nooraldin بازدید : 212 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe Creative Cloud Dreamweaver CC 13.0 cover طراحی حرفه ای وبسایت با Adobe Creative Cloud Dreamweaver CC 13.0.6390

رابط کاربری بهبود یافته، ابزارهای متصل شده، و ابزارهای ویرایش CSS با طراحی جدید به شما اجازه ی کد نویسی به طور کارآمد و خلاقانه را می دهد. و حالا، نسخه جدید نرم افزار محبوب دریم ویور با نام Dreamweaver CC به شما اجازه می دهد تا کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک بگذارید، و به شما کمک می کند بوسیله ی دسترسی به جدیدترین آپدیت های این نرم افزار به محض حاضر شدن آن ها، همگام با استانداردهای روز دنیای وب باشید. بخش جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده است، بخش CSS Designer می باشد که به شما اجازه می دهد تا با ابزارهای خلاقانه ی جدیدی که وجود دارد به نوشتن کدهایی با استانداردهای روز وب و کاملا سالم بپردازید و به سرعت بتوانید ویژگی های CSS مثل جعبه های سایه دار و رنگ بندی های پخش شونده را به قالب خود اضافه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

nooraldin بازدید : 373 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود نقشه جهان به زبان فارسی با کیفیت بالا

 

دانلود نقشه جهان به زبان فارسی با کیفیت بالا

 

نقشه جهان به زبان فارسی به صورت کامل و جامع ، در بسیاری از محیط های کاری و دانشگاهی لازم به نظر میرسد . چرا که اطلاع از موقعیت دقیق کشور های مختلف جهان ، اطلاع از فاصله ی  کشور های از یک دیگر ، آگاهی از نام کشورهای و اطلاعات مفید دیگر ، در برخی موارد بسیار مهم است . حال تصور کنید که این اطلاعات کامل را در یک نقشه جهان که با زبان شیرین فارسی نیز تهیه شده باشد ، در دست دارید . پس بی تردید شما منبع بزرگی از اطلاعات مهم و مفید از کشور های مختلف دنیا را در اختیار خواهید داشت .

از این رو و در این ساعت می خواهیم نقشه جهان را با کیفیتی فوق العاده و به صورت کاملا فارسی به شما عزیزان تقدیم کنیم که علاوه بر دارا بودن جزئیات کامل هر نقشه ای ، نام و پرچم کلیه کشورها را نیز در آن خواهید دید . نقشه جهان با فرمت JPG  و در رزولیشن ۳۶۰۰ در ۲۵۰۰ پیکسل طراحی شده است که میتواند جایگزین بسیاری از نقشه های کوچک و بزرگ اتاق و یا اداره ی شما شود . به همه شما توصیه می کنیم فرصت دانلود نقشه جهان به زبان فارسی با کیفیت بالا برای کامپیوتر را به صورت کاملا رایگان و از ادامه ی مطلب از دست ندهید .

 

nooraldin بازدید : 175 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود Java SE Runtime Environment v7.0.25 x86/x64 نرم افزار جاوا برای ویندوز

دانلود Java SE Runtime Environment v7.0.25

نرم افزار جاوا برای ویندوز

 

Java SE Runtime Environment تقریبا اکثر نرم افزار ها بازی ها و … از زبان برنامه نویسی جاوا بهره برده است ، زبانی که به جرات می توان یکی از بهترین و راحت ترین زبان های برنامه نویسی نام برد . در گوشی همراه ، در پلیرهای بلوری و یا حتی در دستگاه های پزشکی از این زبان برنامه نویسی استفاده می شود . برای اجرای این کد ها نیاز به نرم افزاری دارید که این زبان برنامه نویسی را اجرا نمایید .

Java SE Runtime Environment نرم افزاری است که این امکان را به شما می دهید . لازم به ذکر است که امکان دانلود به علت محدودیت از شرکت جاوا امکان دانلود آخرین نسخه را ندارید اما سایت یاس دانلود آخرین نسخه این نرم افزار را برای شما قرار داده است.

قابلیت های نرم افزار Java SE Runtime Environment :

- اجرای برنامه های  جاوا بر روی انواع پلتفرم ها
- ایجاد برنامه ی اجرایی بر روی مرورگر و سیستم عامل
- توسعه برنامه های سمت سرور مانند : انجمن ، نظرسنجی و …
- ترکیب برنامه های کاربردی با تکنولوژی جاوا
- نوشتن برنامه های قدرتمن و کارآمد برای تلفن همراه
و …

 

nooraldin بازدید : 181 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود CPU Z 1.64   نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم

 

دانلود CPU-Z 1.64 – نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم

 

CPU-Z ممکن است تصور کنیم اطلاعات سخت افزاری سیستم ها جز با باز کردن کیس و دیدن اطلاعات روی قطعات مختلف حاصل نمی شود اما این تصور اشتباه است ! با مرور زمان نرم افزار هایی ساخته شده است که می تواند تمامی اطلاعات سخت افزاری سیستم را بدون باز کردن قطعات آن ، به بهترین شکل ممکن به شما بدهد ، که یکی از بهترین های آن ها نرم افزار CPU-Z برای نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم می باشد .

نرم افزار CPU-Z به شما این امکان را می دهد که CPU خود را به طوری باور نکردنی کالبد شکافی کنید ! نرم افزار CPU-Z  اطلاعاتی کامل و بسیار جزئی از تمامی سخت افزارهای اصلی سیستم شما مانند سی پی یو ، مادربورد ، گرافیک ، رم و ویندوز به شما می دهد . قسمت جالب اینجاست که نرم افزار CPU-Z می تواند حتی مصرف برق قطعات مختلف سخت افزاری و همچنین اطلاعات نوع چیپست استفاده شده در دستگاه شما را نیز ارائه می دهد . به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم برای بالا بردن اطلاعاتتان از قطعات کامپیوتری خود  نرم افزار CPU-Z  برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و از قابلیت های بی نظیر آن استفاده کنید .

 

برخی ویژگی های نرم افزار CPU-Z :

-   اطلاعات کامل Cpu شامل سرعت و مقدارکش و نوع آن
-   نشان دادن مشخصات مادربرد از جمله کارخانه سازنده ، نوع چیپست ، مدل
-   مشخصات کارت گرافیک و سرعت و عملکرد آن در سیستم
-   نمایش مشخصات دقیق رم بکار رفته بر روی سیستم
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ۷
-   و …

 

nooraldin بازدید : 167 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود Uniblue DriverScanner 4.0.11   نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

 

دانلود Uniblue DriverScanner 4.0.11 – نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

 

Uniblue DriverScanner به روز نگاه داشتن درایور های مختلف سیستم ، یکی از ساده ترین راه های افزایش کارایی و سرعت سیستم های رایانه ای و لپ تاپ می باشد که بسیاری از ما با آن آشنا هستیم ، اما به روز رسانی همه ی درایور ها و برنامه ها برای بسیاری از کاربران مقدور نیست چون وقت زیادی را از آنها می گیرد . راه حل این مشکل بسیار ساده است ! شما می توانید با استفاده از نرم افزار Uniblue DriverScanner تنها با یک کلیک به اپدیت تمامی درایورهای خود بپردازید .

نرم افزار Uniblue DriverScanner که سازنده ی آن شرکت نام آشنای Uniblue می باشد ، که  سیستم شما را برای یافتن درایورهایی که نیاز به آپدیت دارند ، اسکن می کند تا شما بتوانید با یک کلیک ساده همه ی درایورهایی را که نرم افزارتشخیص داده و لیست کرده را آپدیت کنید . جالب اینجاست که برای آپدیت درایورها با نرم افزار Uniblue DriverScanner نیاز نیست که ساعت ها زمان خود را برای این کار از دست بدهید چون نرم افزار Uniblue DriverScanner به طور خودکار تمام آن ها را آپدیت می کند .

از دیگر قابلیت های نرم افزار Uniblue DriverScanner می توان به امکان ایجاد پشتیبان از درایورهای به روز رسانی شده اشاره کرد ، تا پس از نصب مجدد ویندوز بتوانید باز هم با یک کلیک بدون نیاز به دانلود مجدد درایورها ، تمامی آن ها را آپدیت کنید . از این رو برای داشتن کامپیوتری با نرم افزار های به روز و بدون اختلال به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم  نرم افزار  Uniblue DriverScanner برای مدیریت و آپدیت درایورها را از ادامه ی مطلب دریافت کرده و از قابلیت های بی نظیر آن کمال استفاده را ببرید .

 

ویژگی های نرم افزار Uniblue DriverScanner :

-   امکان اسکن درایورهای درایورهای مانیتور، پردازنده ، کنترلر بازی و صدا و کارت گرافیک
-   تکنولوژی مدیریت دانلود درایورها در نرم افزار
-   قابلیت اسکن کنترلرهای IDE ATA/ATAPI
-   امکان اسکن سایر دستگاه های متصل به سیستم
-   تهیه نسخه پشتیبان از تمامی درایورها به صورت کاملا ساده
-   نمایش وضعیت های مختلف و اطلاعات کامل درایورها
-   سازگار با رابط کاربری گرافیکی (GUI) ویندوز
-   و …

 

nooraldin بازدید : 277 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود Recuva File Recovery v1.24   نرم افزار ریکاوری فایل ها

 

دانلود Recuva File Recovery v1.24

نرم افزار ریکاوری فایل ها

 

Recuva File Recovery ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل وجود ویروس و یا بد افزارها در رایانه و یا لپ تاپ شخصیتان یا فلش مموری ، برخی فایل ها (مانند عکس ، فیلم ، بازی و … ) و اطلاعات ضروری خود را از دست داده باشید ، و یا خودتان فایلی را که به آن نیاز دارید به اشتباه پاک کنید . در این صورت اولین چیزی که به فکر کاربران میرسد ، استفاده از نرم افزار های ریکاوری فایلها می باشد . اما آیا با بهترین نرم افزار ریکاوری آشنا هستید ؟ آیا اطلاعات دقیقی از نحویه کارکردن با آن را در اختیار دارید ؟ نگران نباشید ! ما می خواهیم در این ساعت شما را با یکی از بهترین و قوی ترین نرم افزار ریکاوری و یا همان بازیابی اطلاعات از دست رفته آشنا کنیم که نرم افزار Recuva File Recovery نام دارد .

نرم افزار ریکاوری Recuva File Recovery که توسط شرکت Piriform ساخته شده است برنامه ی کم حجم است که با سرعت بالای خود ، فایلهای حذف شده ی شما را از انواع هارد دیسک ها ، MP3 پلیر ها ، مموری کاردهای دوربین های دیجیتالی و حتی مموری های گوشی های همراه ، با دقت بازیابی می کرده و نتایج کار خود را بر روی دستگاه شما نمایش می دهد . ناگفته نماند نرم افزار ریکاوری Recuva File Recovery به بهترین شکل ممکن و با کیفیت بالا انواع حافظه های داخلی و خارجی را Recovery می کند . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم  نرم افزار Recuva File Recovery برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و به وسیله ی آن نگران از بین رفتن فایل ها و اطلاعات شخصی خود نباشید .

 

برخی ویژگی های نرم افزار ریکاوری Recuva File Recovery v1.24 :

-   قابلیت استفاده آسان از فیلترها برای نتایج مبنی بر نام و نوع فایل های حذف شده
-   محیط کاربر پسند و بسیار ساده ی نرم افزار
-   قابلیت اجرا از درایو USB
-   قابلیت بازیابی انواع سندهای آفیس ، تصاویر، ویدئوها ، موزیک ها  و ایمیل ها
-   پیشتیباتی کامل از فایل سیستم های FAT12 ،FAT16 ،FAT32 ،NTFS ،NTFS5 ،NTFS + EFS
-   توانایی بازیابی اطلاعات حذف شده از انواع کارت های مموری
-   قابلیت بازیابی فایل از درایوهای ZIP خارجی ، دیواره آتش و USB
-   و …

nooraldin بازدید : 309 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود Auto PowerOn & ShutDown v2.80   نرم افزار خاموش و روشن کردن خودکار کامپیوتر

 

دانلود Auto PowerOn & ShutDown v2.80

نرم افزار خاموش و روشن کردن خودکار کامپیوتر

 

Auto PowerOn & ShutDown اگر بدنبال نرم افزاری کم حجم و حرفه ای هستید تا بتوانید سیستم خود را در زمانی مشخص خاموش کرده و یا شروع دانلود و پایان آن را در سیستم خود برنامه ریزی نمایید ، ما نرم افزار Auto PowerOn & ShutDown  را به شما پیشنهاد می دهیم که یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای کامپیوتری می باشد که توسط شرکت LifSoft ارائه شده است . نرم افزارAuto PowerOn & ShutDown به شما این امکان را میدهد تا سیستم خود را در تاریخ و زمان مشخصی خاموش و یا روشن کرده و وظایف خاصی را که با استفاده از تنظیمات برنامه و سایر نرم افزارهایتان انجام داده اید را مدیریت کنید .

ویژگی های مثبت نرم افزار Auto PowerOn & ShutDown تمامی ندارد ! و اگر بخواهیم به مهم ترین آنها اشاره کنیم ، می توانیم به توانایی وصل شدن خودکار به اینترنت ، روشن نمودن سیستم از حالت های مختلفی مانند Sleep و یا Hibernate ، پخش فایل های mp3، wma، wav و حتی فایلهای flash در زمانهای مشخص و … اشاره کنیم که در نوع خود بی نظیر هستند . دانلود نرم افزار Auto PowerOn & ShutDown را به دلیل ویژگی های فوق العاده ای که دارد ، به همه ی شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم .

 

برخی ویژگی های نرم افزار Auto PowerOn & ShutDown :

-   امکان روشن و خاموش کردن خودکار سیستم در زمان های مشخص شده
-   امکان خاموش کردن مانیتور در زمان های مشخص
-   امکان فعال کردن حالت Standby در نرم افزار
-   امکان زمانبندی فعالیت نرم افزار به صورت ماهانه و روزانه
-   هماهنگ کردن ساعت ویندوز با ساعت دقیق جهانی
-   خارج کردن سیستم از حالت Standby
-   امکان اجرا یا بستن نرم افزار و باز کردن فایل های مختلف
-   پخش فایل های mp3، wma، wav و حتی flash در زمان مشخص
-   سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
-   و …

nooraldin بازدید : 185 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.این نرم افزار فارسی و کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

myTV2 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 5.1

nooraldin بازدید : 174 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار LeoMoon ParsiNegar 1.26   فارسی نویس پارسی‌ نگار

 

دانلود نرم افزار LeoMoon ParsiNegar 1.26

دانلود نرم افزار فارسی نویس پارسی نگار

 همراه با صفحه کلید و ویرایشگر یونیکد

 

حتما گاهی اوقات در بعضی نرم افزار ها از جمله فتوشاپ ، کورل  و مایا و … به مشکل فارسی نویسی برخورده اید ، ما برای شما نرم افزار بسیار کاربردی را معرفی می کنیم که علاوه بر محیط کاربرپسند ، رایگان نیز بوده و گروه برنامه نویس نرم افزار LeoMoon از کشورهای مختلفی نیز هست که نشان از محبوبیت این نرم افزار دارد . نرم افزار Leomoon ParsiNegar که با نام قبلی ( LeoMoon Persian TTT ) ، نرم افزار بسیار قدرتمند در این زمینه است که نیاز هر کاربر چه در بخش مهندی ، گرافیک و … را برطرف می کند.

از صفحه‌ کلید سیستمی لیومون می‌توان برای تایپ پارسی استاندارد و از ویرایشگر یونیکد برای تایپ در نرم‌افزار‌های گرافیکی استفاده کرد . توصیه ی ما برای کسانی که در هنگام تایپ در نرم افزار های گوناگون مشکل دارند ، با دانلود نرم افزار LeoMoon ParsiNegar می توانید این مشکلات را رفع کنید .  هم اکنون می توانید نرم افزار LeoMoon ParsiNegar را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

ویژگی ها و امکانات نرم افزار LeoMoon ParsiNegar :

- دارای تایپ فارسی یونیکد

- حداقل استفاده از منابع سیستم

- دارای ۲ الگوریتم تبدیل برای نرم‌افزار‌هایی که از فارسی پشتیبانی نمی‌کنند .

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز مخصوصا ویندوز ۷ و ۸ 

- و …

 

nooraldin بازدید : 172 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده May 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013

 

nooraldin بازدید : 173 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

اگر یک ویروس، یک اشتباه، یا یک کاربر ناشی باعث شده است تا اطلاعات و فایل های مهم شما پاک شود، هنوز هم امیدی برای بازیابی آنها هست. نرم افزارهایی که مخصوص بازیابی اطلاعات هستند میتوانند فایل های پاک شده را بازیابی کنند.

 

نرم افزار Auslogics File Recovery یکی از این نرم افزارهاست. که با وجود حجم کم و محیط کاربری ساده، امکانات خوبی برای بازیابی اطلاعات دارد.

 

فرقی نمیکند اطلاعات شما از چه نوعی باشد. عکس، موسیقی، فیلم، اسناد اداری، یا هر فرمت دیگری. این نرم افزار میتواند سطح درایو های کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع اطلاعات پاک شده ای که امکان بازیابی دارد را برگرداند.

 

این نرم افزار قادر به بازیابی اطلاعات از هارد دیسک، کارت حافظه، فلش مموری، هارد اکسترنال و همچنین دوربین دیجیتال و موبایل میباشد.

nooraldin بازدید : 220 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود Internet Download Manager 6.15 Build 14 Final Retail

 

دانلود Internet Download Manager 6.15 Build 14 Final Retail

 

Internet Download Manager یا همون IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا ۵ برابر یا %۵۰۰ افزایش دهد. نرم افزار دانلود Internet Download Manager با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود IDM به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار دانلود IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار دانلود Internet Download Manager را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی‌های اصلی نرم افزار دانلود Internet Download Manager :

-       امکان دانلود سایت از اینترنت
-       پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
-       امکان استفاده از سرورهای میانجی
-       پشتیبانی از تمامی مرورگرهای موجود
-       امکان یکپارچه شدن پیشرفته با مرورگر
-       امکانات خاص برای دانلود فیلمهای فلش
-       سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای وب
-       بیشترین سرعت دانلود در هنگام دریافت فایل
-       ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
-       پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
-       افزایش پنج ۵ برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
-       بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۸
-       پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
-       دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
-       با برقراری چندین Connection همزمان با سایتی که فایل روی آن است سرعت دانلود آن را افزایش می دهند.
-       سازگاری با انواع مرورگرها
و …

nooraldin بازدید : 248 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پارتیشن بندی

EASEUS Partition Master Professional 9.2

 

 

 

 

نرم افزار EASEUS Partition Master ، ابزاری کامل و حرفه ای برای پارتیشن بندی و مدیریت هارد دیسک میباشد.

 

توسط این نرم افزار میتوانید فضای دیسک سخت (Hard Disk) خود را کاملا مدیریت کنید. مثلا درایو های جدید در آن ایجاد کنید. و یا حجم هر کدام از پارتیشن های موجود را کاهش یا افزایش دهید. بدون اینکه اطلاعات موجود روی پارتیشن های کامپیوتر شما آسیب ببیند.

 

از سایر امکانات این نرم افزار میتوان به اسکن و رفع مشکلات هارد دیسک اشاره کرد.

nooraldin بازدید : 177 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

 

مهم نیست که هدف شما از ضبط تصویر نمایش کامپیوتر خود چیست – ایجاد ویدیوهای آموزشی، آماده سازی یک پروژه دانشگاهی، ضبط یک مکالمه ی تصویر از دوست خود در دوردست، یا مستند سازی باگ های یک نرم افزار – نرم افزار فوق حرفه ای Movavi Screen Capture با قابلیت فیلم برداری ۶۰ فریم بر ثانیه از صفحه نمایش شما با امکاناتی انعطاف پذیر به شما اجازه می دهد تا تمامی فعالیت های صفحه نمایش خود را ذخیره نمایید و با بهترین کیفیت آن ها را ذخیره کنید. شما می توانید توسط این نرم افزار حتی در حالت تمام صفحه نیز به ضبط تصاویر بپردازید. همچنین در حالی که شما به ضبط ویدیوهای خود پرداخته اید می توانید صداهای آن ها را نیز ذخیره نمایید تا به این منظور هیچ نیازی به نرم افزارهای دیگر نداشته باشد.

 

Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0

 

nooraldin بازدید : 157 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Trimble Sketchup Pro خلاقانه ترین راه برای طراحی، مستند سازی و ارتباط با ایده های شما به صورت ۳بعدی می باشد. صدها هزار نفر از حرفه ای ها در زمینه های معماری، شهرسازی، مهندسی، طراحی داخلی، نورپردازی، معماری طبیعت، طراحی آشپزخانه و حمام، طراحی بازی های رایانه ای، فیلم و صحنه، چوب کاری، و بسیاری از زمینه های دیگر از نرم افزار Sketchup Pro همیشه استفاده کرده اند. این نرم افزار در مقابل نرم افزار گران و پیچیده CAD به مقابله برخواسته است. شما با این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری، چرخش و مقیاس بندی فضای طراحی خود بپردازید، تکسچرهای از قبل آماده شده را به مدل های خود اضافه کنید و یا تکسچرهای جدیدی طراحی نمایید، مکان های دوربین های فیلم برداری خود را شبیه سازی کنید، تصاویر ۲بعدی خود را وارد نرم افزار نمایید و یا از مدل طراحی شده ی خود یک تصویر ۲بعدی ذخیره سازی نمایید، به راه رفتن در مدل طراحی شده ی خود بپردازید و …

 

Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689 طراحی مدل های 3بعدی خود با Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689

 

nooraldin بازدید : 166 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را بر روی DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد. شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزارهای backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVD ندارید. موتور رایت جدید می تواند کپی ۱:۱ انجام دهد، هوشمندانه نوع دیسک را شناسایی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند.

 

OpenCloner DVD Cloner 2013 10.40.1207 حرفه ای ترین کپی DVD با OpenCloner DVD Cloner 2013 10.40.1207

 

nooraldin بازدید : 445 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود Microsoft Visual C++ 2005 2008 2010 2012 SP1 Redistributable x86/x64

دانلود Microsoft Visual C++ 2005-2008-2010-2012 SP1 Redistributable x86/x64

 

گاهی وقت ها در هنگام نصب برنامه و یا گیم و … با اخطارهایی مانند این تصویر ( ارور MSVCP.dll ) روبه رو می شود . که این اخطار نشان دهنده ی عدم نصب Microsoft Visual C++ Redistributable Package می باشد که یک نوع مفسر زبان برنامه نویسی ویژوال سی پلاس پلاس  می باشد . در بازی ها و نرم افزارهای جدید نیازمند این پکیج هستید در واقع به وصورت عادی سیستم عامل اجرا نمی شود و نیازمند یک مفسر می باشد .

لازم به ذکر است که این نرم افزارها از قبل در سیستم نبوده و نیازمند نصب این نرم افزار ها می باشید . هم اکنون می توانید  نسخه های ۲۰۰۵ ، ۲۰۰۸ ، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

ویژگی های Microsoft Visual C++ Redistributable :

- اجرای بازی ها ، نرم افزارها و … که به زبان C++ نوشته شده اند .

- نصب ATL, MFC, OpenMP

- نصب کتابخانه MSDIA

- سازگاری با انواع سیستم عامل ها از جمله ۷ , ۸ 

- و…

nooraldin بازدید : 368 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار خاطره نویسی فارسی I MemoryS

 

دانلود نرم افزار نرم افزار خاطره نویسی

 دانلود نرم افزار I MemoryS

 

اکثر ما علاقه ی زیادی به نوشتن خاطرات گذشته و ثبت لحظات به یاد ماندنی زندگی خود داریم وگاهی در گذشته در دفتر خاطراتی این لحظات زیبا را ثبت کرده ایم . برخی اوقات هنگامی که این خاطرات زیبا را مرور می کنیم به این فکر می کنیم که کاش عکس ها و فیلم هایی در کنار این خاطرات زیبا ثبت کرده بودیم ! اما جای نگرانی نیست ! چرا که نرم افزار I MemoryS یک نرم افزار خاطره نویسی به زبان فارسی امکان ثبت خاطرات را در محیط رایانه به ما می دهد .

نرم افزار خاطره نویسی فارسی I MemoryS علاوه بر نوشتن خاطرات به ما این امکان را می دهد که خاطرات خود را به همراه فیلم و عکس از لحظات زیبای خود ثبت کنید . محیط نرم افزار خاطره نویسی کاملا فارسی می باشد و در آن به راحتی می توانید به جستجوی خاطرات مورد نظر خود بپردازید . نرم افزار خاطره نویسی فارسی با امنیت فوق العاده طراحی شده و امکان از آن را به عنوان یاد آور به ما می دهد . شما می توانید نرم افزار خاطره نویسی فارسی برای ثبت خاطرات ، تمامی لحظات به یاد ماندنی خود را برای همیشه ماندنی کنید .

 

برخی ویژگی های نرم افزار خاطره نویسی فارسی I MemoryS :

-    قابلیت ثبت خاطرات همراه با عکس و فیلم
-    قابلیت مرور خاطرات با امکان جستجوی پیشرفته در نرم افزار
-    قابلیت ایجاد کلمه عبور برای هر خاطره
-    محیط کاملا فارسی , زیبا و کاربر پسند با قابلیت استفاده از ۱۸ قالب رنگی
-    قابل اجرا در همه ویندوزهای ۶۴ و ۳۲ بیتی
-    و …

nooraldin بازدید : 232 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود Internet Download Manager 6.15 Build 10 Final Retail

 

دانلود Internet Download Manager 6.15 Build 10 Final Retail

 

دانلود Internet Download Manager یا همون IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا ۵ برابر یا %۵۰۰ افزایش دهد. نرم افزار دانلود Internet Download Manager با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار IDM به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار دانلود IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار دانلود Internet Download Manager را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی‌های اصلی نرم افزار دانلود Internet Download Manager :

-       امکان دانلود سایت از اینترنت
-       پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
-       امکان استفاده از سرورهای میانجی
-       پشتیبانی از تمامی مرورگرهای موجود
-       امکان یکپارچه شدن پیشرفته با مرورگر
-       امکانات خاص برای دانلود فیلمهای فلش
-       سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای وب
-       بیشترین سرعت دانلود در هنگام دریافت فایل
-       ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
-       پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
-       افزایش پنج ۵ برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
-       بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۸
-       پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
-       دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
-       با برقراری چندین Connection همزمان با سایتی که فایل روی آن است سرعت دانلود آن را افزایش می دهند.
-       سازگاری با انواع مرورگرها
و …

nooraldin بازدید : 312 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود WinRAR v4.20 Final نرم افزار وینرر

 

دانلود WinRAR v4.20 Final x86 & x64

 دانلود WinRAR v5.00 Beta 1 x86 & x64

 

نرم افزار WinRAR یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. نرم افزار WinRAR وینرر می تواند فایل های با فرمت RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE را از حالت فشرده خارج کند.

 

از مهمترین قابلیت های نرم افزار WinRAR می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار winrar را به همراه کرک برای نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR :

-     حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
-     پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
-     پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
-     پسورد گذاری روی فایل هاقابلیت فشرده سازی و سریع و مطمئن فایل ها
-     امکان ساخت و اجرای فرمتهای معروف فشرده RAR و ZIP
-     امکان قرار دادن پسورد در هنگام فشرده سازی فایلها
-     قابلیت استخراج سریع فایل ها از حالت فشرده
-     قابلیت بازیابی و تعمیر فایلهای فشرده شده
-     ساخت فایل های فشرده با فرمت EXE
-     قابلیت تعمیر فایل ها
-     قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
-     Wizard برای آسان تر شدن کار ساخت فایل های فشرده و همچنین Extract کردن آن ها
-     استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
-     بهبود سرعت فشرده سازی برای سیستم های چند پردازنده ای و چند هسته ای
-     اضافه شدن گزینه حذف پوشه های تکراری در تنظیمات برنامه
-     سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله  ویندوز ۷
و …

nooraldin بازدید : 499 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers 314.22

دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers 314.22

دانلود درایور کارت گرافیک nVIDIA انویدیا

 

اگر از کاربرانی هستید که جدیدترین بازی ها را تهیه می کنید و دوست دارید که آن ها را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید ، نیاز به جدید ترین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود دارید . باید بدانید که با نصب درایور جدید کارت گرافیک خود می توانید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها را بالاتر ببرید و از آن بیش از پیش لذت ببرید .

از این رو دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers درایور جدید کارت گرافیک انویدیا را برای شما بازی خورهای عزیز آماده کرده ایم که پیشنهاد می کینم برای اجرای روان تر بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی ، حتما از آخرین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود استفاده نمایند . همچنین برای مشاهده ی فیلم های ۳ بعدی نیز می توانید از درایور انویدیا استفاده کنید و تاثیر چشمگیر آن را مشاهده نمایید . شما هم اکنون می توانید درایور nVIDIA GeForce Drivers – درایور انویدیا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چییه؟
    برای ظهور مولایمان چند صلوات میفرستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 723
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 545
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 390
  • بازدید سال : 67,550
  • بازدید کلی : 563,206
  • تبلیغات
    میزبان مارکت