loading...
یاس دانلود | دانلود,بازی,عکس,انیمیشن و
nooraldin بازدید : 236 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود InPaint v3.0 – ویرایش، مونتاژ و ترمیم آسان تصاویر

InPaint نرم افزار کاربردی به منظور ویرایش و مونتاژ کامل یک عکس است. شما توسط این نرم افزار کاربردی می توانید جسم یا شی را به عکس مورد نظر اضافه کنید طوری که در حقیقت آن جسم در همان مکان بوده است ، حتی در این نرم افزار امکان ترمیم یک عکس قدیمی نیز وجود دارد که این نرم افزار کم حجم را نسبت به دیگر نرم افزار های گرافیکی متمایز کرده است. برنامه InPaint محصولی از کمپانی Teorex می باشد (ادامه...)

nooraldin بازدید : 330 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود Scanitto Pro 2.16.27.244 نرم افزار اسکن تصاویر و مدیریت اسکنر

دانلود نرم افزار اسکن تصاویر – Scanitto Pro 2.16.27.244

مدیریت حرفه ای اسکنر

Scanitto Pro 2.16.27.244 همیشه برای اسکن تصاویر ما نیاز به یک نرم افزار سنگین و غیر تخصصی مثل فتوشاپ داشته ایم تا به وسیله آن بتوانیم تصاویر خود را اسکن نماییم.و این امر موجب هدر رفتن کارایی سیستم و ایجاد فضای بسیار زیادی برای ما می شد که خود دردسر ساز می باشد.امروز از وب سایت یاس دانلود ، برای شما یک نرم افزار سبک و در عین حال حرفه ای و کارا در زمینه اسکن تصاویر را معرفی و برای دانلود آماده ساخته ایم.

نرم افزار Scanitto Pro  می تواند با یک ارتباط ساده بین چاپگر و اسکنر سیستم شما را به یک دستگاه کپی تبدیل کند و با گذاشتن تصاویر در اسکنر آن را در چاپگر خود کپی نمایید.همچنین قادر است تصاویر اسکن شده را به طور کلی مدیریت کند و آن را با فرمت های مختلف bmp, jpeg, tiff, png, pdf, gif ذخیره نماید. شما هم اکنون می توانید نرم افزار Scanitto Pro  رو برای اسکن تصاویر از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

nooraldin بازدید : 203 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

Adobe Illustrator CC v17.0.0 طراحی وکتورهای حرفه ای با Adobe Illustrator CC v17.0.0

نرم افزار محبوب ادوبی ایلوستریتور سی سی، محیط طراحی وکتور مطابق با استانداردهای صنعتی برای طراحی مدیا را دارا می باشد. دیدگاه خلاقانه ی خود را با اشکال، رنگ ها، افکت ها و نوشته های گرافیکی این نرم افزار به تصویر بکشانید. با سرعت و انسجام هرچه بیشتر به کار بر روی فایل های سنگین و پیچیده بپردازید و طراحی های خود را در بین نرم افزارهای مختلف شرکت ادوبی به آسانی انتقال دهید. در نسخه ۱۷ این نرم افزار ویژگی های از قبیل ابزار نوشتاری لمسی، تصویرهای موجود در قلم ها، جستجوی فونت و … قرار داده شده است. در بخش نوشتاری لمسی، کاراکترهای نوشتاری شما هرکدام می توانند به عنوان یک شیء مستقل محسوب شوند. با استفاده از انتقال، تغییر اندازه، چرخش و ادیت فونت ها شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که در هر لحظه که اراده کنید قابلیت ویرایش تمامی کاراکترهای خود را دارید.

nooraldin بازدید : 211 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe Photoshop CreativeCloud 14.0 cover تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ 14   Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final

ساعاتی پیش نسخه نهایی آخرین ویرایش نرم افزار محبوب فوتوشاپ عرضه شد. این نسخه با شعار آزادی، سرعت، و قدرت بیشتر برای ایجاد تصاویر فوق العاده همراه می باشد. شما ده ها ویژگی جدید و بهبود یافته را در این نسخه خواهید داشت، که شامل حرفه ای ترین ابزار شارپ نمودن تصاویر نیز می شود. کارهای خود را به طور مستقیم بر روی Behance به اشتراک بگذارید تا از بازخوردها و مورد های پروژه ی کاری خود مطلع شوید. در نسخه ی Creative Cloud شما به طور آنلاین با سرورهای ادوبی در ارتباط می باشید و می توانید آخرین آپدیت ها و پلاگین ها را به محض عرضه شدن در کامپیوتر خود داشته باشید. این نسخه از تکنولوژی فضای ابری (Cloud Storage) استفاده کرده و به شما اجازه می دهد با ذخیره سازی پروژه های خود با انتخاب گزینه ی Cloud، آن ها را بر روی چندین کامپیوتر مختلف داشته باشید. و با استفاده از Behance شما می توانید پروژه های خود را به اشتراک گذاشته و به سرعت از بازخوردهای افراد سرتاسر جهان مطلع شوید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از فوتوشاپ را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

nooraldin بازدید : 212 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe Creative Cloud Dreamweaver CC 13.0 cover طراحی حرفه ای وبسایت با Adobe Creative Cloud Dreamweaver CC 13.0.6390

رابط کاربری بهبود یافته، ابزارهای متصل شده، و ابزارهای ویرایش CSS با طراحی جدید به شما اجازه ی کد نویسی به طور کارآمد و خلاقانه را می دهد. و حالا، نسخه جدید نرم افزار محبوب دریم ویور با نام Dreamweaver CC به شما اجازه می دهد تا کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک بگذارید، و به شما کمک می کند بوسیله ی دسترسی به جدیدترین آپدیت های این نرم افزار به محض حاضر شدن آن ها، همگام با استانداردهای روز دنیای وب باشید. بخش جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده است، بخش CSS Designer می باشد که به شما اجازه می دهد تا با ابزارهای خلاقانه ی جدیدی که وجود دارد به نوشتن کدهایی با استانداردهای روز وب و کاملا سالم بپردازید و به سرعت بتوانید ویژگی های CSS مثل جعبه های سایه دار و رنگ بندی های پخش شونده را به قالب خود اضافه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

nooraldin بازدید : 202 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود تصاویر لایه باز Flat Icon PSD Win 8 آیکون تخت (ویندوز هشت)

این مطلب شامل ۲۰ آیکون تخت با تصویر لایه‌ باز است. طراحی آیکون‌های این مجموعه شبیه به ویندوز هشت بوده که به صورت فرمت PSD می‌باشد . استفاده از آیکون‌ ها در محیط ویندوز جلوه خاصی را نمایان می‌کند . شما می‌توانید به راحتی یک ویندوز جذاب برای خود راه اندازی کنید. از این آیکون ها می توان در طراحی وب، طراحی تصاویر و... استفاده کنید  (ادامه...)

nooraldin بازدید : 312 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

Romantic Photo نام نرم افزاری می باشد که حالتی رمانتیک به هر عکسی که بخواهید می دهد. با استفاده از نورپردازی و طراحی دلنشین، تصاویر شما به عکسی تبدیل خواهند شد که گویا توسط بالاترین تکنیک ها و بهترین فیلترهای عکاسی گرفته شده است. این نرم افزار شامل بیش از ۳۰ فیلتر محبوب عکاسی که برنده ی جایزه نیز شده اند می شود. تنها با یک کلیک تصاویری رمانتیک خلق نمایید و تصاویری ایجاد نمایید که منحصر به فرد بوده و مثل آن وجود ندارد.

 

nooraldin بازدید : 192 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

 

طراحی های سه بعدی امروزه به وسیله نرم افزارهای مختلف طراحی حرفه ای برای کاربرانی که در زمینه های گرافیکی فعالیت می کنند به امر آسانی تبدیل شده است. استفاده از نرم افزارها و به خرج دادن خلاقیت های فردی در خلق و تولید تصاویر و یا شخصیت ها در طراحی های سه بعدی به وسیله این نرم افزارها به راحتی امکان پذیر می باشد. امروزه شرکت های نرم افزاری ای که در زمیه ساخت برنامه های گرافیکی فعالیت دارند نرم افزارهایی را نیز برای طراحی های سه بعدی با ویژگی های مختلف به کاربران خود ارائه می کنند. ۳D-Coat نام نرم افزاری قدرتمند برای طراحی کاراکترها و خلق شخصیت های سه بعدی و دو بعدی می باشد. این نرم افزار قدرتمند با ابزار پیشرفته موجود در خود به کاربران توانایی ساخت تصاویر سه بعدی در محیط های مختلف را می دهد. توانایی بالا در طراحی و لایه بندی های مجزا از هم بر روی تصویر و رنگ از برتری های این نرم افزار محسوب می شود.

 

 

nooraldin بازدید : 174 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار LeoMoon ParsiNegar 1.26   فارسی نویس پارسی‌ نگار

 

دانلود نرم افزار LeoMoon ParsiNegar 1.26

دانلود نرم افزار فارسی نویس پارسی نگار

 همراه با صفحه کلید و ویرایشگر یونیکد

 

حتما گاهی اوقات در بعضی نرم افزار ها از جمله فتوشاپ ، کورل  و مایا و … به مشکل فارسی نویسی برخورده اید ، ما برای شما نرم افزار بسیار کاربردی را معرفی می کنیم که علاوه بر محیط کاربرپسند ، رایگان نیز بوده و گروه برنامه نویس نرم افزار LeoMoon از کشورهای مختلفی نیز هست که نشان از محبوبیت این نرم افزار دارد . نرم افزار Leomoon ParsiNegar که با نام قبلی ( LeoMoon Persian TTT ) ، نرم افزار بسیار قدرتمند در این زمینه است که نیاز هر کاربر چه در بخش مهندی ، گرافیک و … را برطرف می کند.

از صفحه‌ کلید سیستمی لیومون می‌توان برای تایپ پارسی استاندارد و از ویرایشگر یونیکد برای تایپ در نرم‌افزار‌های گرافیکی استفاده کرد . توصیه ی ما برای کسانی که در هنگام تایپ در نرم افزار های گوناگون مشکل دارند ، با دانلود نرم افزار LeoMoon ParsiNegar می توانید این مشکلات را رفع کنید .  هم اکنون می توانید نرم افزار LeoMoon ParsiNegar را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

ویژگی ها و امکانات نرم افزار LeoMoon ParsiNegar :

- دارای تایپ فارسی یونیکد

- حداقل استفاده از منابع سیستم

- دارای ۲ الگوریتم تبدیل برای نرم‌افزار‌هایی که از فارسی پشتیبانی نمی‌کنند .

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز مخصوصا ویندوز ۷ و ۸ 

- و …

 

nooraldin بازدید : 207 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود آیکون های کسب و کار - VirtualLNK Business Icons Collection

این مجموعه شامل بیش از 1000 آیکون با موضوعات کسب و کار می باشد، این تصاویر با فرمت های BMP و JPG و PNG و ICO و GIF ذخیره شده و با کیفیت بالایی بر روی سایت قرار گرفته شده است.

nooraldin بازدید : 309 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 

طراحی سه بعدی، انیمیشن و مدل سازی با نرم افزار کوچک ولی حرفه ای Swift 3D v6.0.922

طراحی تصاوی سه بعدی امروزه با استفاده از نرم افزارهای مختلفی امکان پذیر می باشد. ایجاد تصاویر انیمیشن برای کودکان ، ساخت تیزرهای تبلیغاتب سه بعدی ، ایجاد تصاویر مربوط به فیلم ها ، ساخت نماهای ثابت سه بعدی و ... همگی به راحتی و توسط نرم افزارهای مختلف ایجاد تصاویر سه بعدی امکان پذیر می باشد. کاربرانی که نرم افزارهای مختلفی در ارتباط می باشند پس از شنیدن اصطلاح سه بعدی و نرم افزار مربوط به آن در بیشتر موارد به یاد نرم افزار معروف و حرفه ای 3D Max می باشند. (ادامه...)

nooraldin بازدید : 150 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

در این بخش شاهد نمونه های متنوعی از تصاویر آیکون می باشید، این تصاویر با فرمت های AI وJPG ذخیره شده و در قالب وکتور می باشند، کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بدون افت کیفیت استفاده نمایند. جهت دانلود آیکون وکتور متنوع – Pro Icon 14 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

pro.icon.14

nooraldin بازدید : 191 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

Ashampoo Photo Mailer

Ashampoo Photo Mailer 1.0.6.3 نرم افزاری حرفه ای و کاربردی جهت به اشتراک گذاری سریع و آسان تصاویر شخصی در وب سایتها و شبکه های اجتماعی می باشد. با استفاده از نرم افزاری که در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان آماده نموده ایم شما قادر خواهید بود به اسانی عکس های شخصی یا پوشه اصلی فایل ها را در نرم افزار بارگذاری نموده و سپس با تنظیمات پیکر بندی حساب شخصی خود شروع به ارسال و اشتراک گذاری تصاویر خود نمائید.علاوه بر ارسال تصاویر شما میتوانید به همراه عکس های خود یک پیام متنی نیز همراه انها ارسال نمائید. علاوه بر ارسال و اشتراک گذاری تصاویر شما قبل از این اعمال میتوانید تغییر مورد نیاز و مد نظر خود را همچون تغییر اندازه ، تغییرات ظاهری را اعمال کرده و سپس اقدام به ارسال نمائید.تنها شما کافیست اطلاعات ایمیل شخصی خود را به نرم افزار داده و شروع به ارسال و اشتارک گذاری تصاویر خود بپردازید. بعد از بارگذاری تصاویر شما میتوانید در 4 کیفیت مختلف اننها را انتخاب نموده و در اندازه های مختلف ارسال نمائید. رابط کاربری زیبا ، امکان ایجاد دفترچه تماس و ادرس های سایته ا و ایمیل ها و ... از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از یاس دانلود دریافت نمائید.

nooraldin بازدید : 157 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Trimble Sketchup Pro خلاقانه ترین راه برای طراحی، مستند سازی و ارتباط با ایده های شما به صورت ۳بعدی می باشد. صدها هزار نفر از حرفه ای ها در زمینه های معماری، شهرسازی، مهندسی، طراحی داخلی، نورپردازی، معماری طبیعت، طراحی آشپزخانه و حمام، طراحی بازی های رایانه ای، فیلم و صحنه، چوب کاری، و بسیاری از زمینه های دیگر از نرم افزار Sketchup Pro همیشه استفاده کرده اند. این نرم افزار در مقابل نرم افزار گران و پیچیده CAD به مقابله برخواسته است. شما با این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری، چرخش و مقیاس بندی فضای طراحی خود بپردازید، تکسچرهای از قبل آماده شده را به مدل های خود اضافه کنید و یا تکسچرهای جدیدی طراحی نمایید، مکان های دوربین های فیلم برداری خود را شبیه سازی کنید، تصاویر ۲بعدی خود را وارد نرم افزار نمایید و یا از مدل طراحی شده ی خود یک تصویر ۲بعدی ذخیره سازی نمایید، به راه رفتن در مدل طراحی شده ی خود بپردازید و …

 

Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689 طراحی مدل های 3بعدی خود با Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689

 

nooraldin بازدید : 239 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

Web Creator Pro نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وبسایت است .رابط کاربری آسان وبصری در این نرم افزار همراه ابزارهای متععد برای یک طراحی فوق العاده میتواند نظر شما را به خودش جلب کند.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار که آن را نسبت به سایر نرم افزار های طراحی وب متمایز میسازد ایجاد افکت و جلوه ها بدون استفاده از پلاگین و یا نوشتن کوچکترین خط برنامه نویسی است.در میان ویژگی های جدید اضافه شدن قابلیت تب برای مدیریت بهتر صفحات و همچنین ساخت صفحات غنی همراه با اضافه شدن تکنولوژی لایه بندی منحصر به فرد و قدرتمند  از جمله عوامل کمی هستند که میتوانیم به عنوان ویژگی این نرم افزار به حساب آوریم.

 

LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12

 

nooraldin بازدید : 183 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

FantaMorph Deluxe نام نرم افزار بسیار جالبی از شرکت Abrosoft است که با استفاده از افکتهای بسیار جالب به ایجاد عملیات Morphing میان تصاویر و تبدیل آنها طی یک انیمیشن زیبا می پردازد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر به نمایش هرچه زیباتر فرایند های مختلف تکامل و تبدیل همراه با افکتهای زیبا و جذاب هستید و می توانید به آسانی هرچه بیشتر یک هواپیما را به یک مرغابی در حال پرواز تبدیل کنید، یا صورت یک انسان و یک یوزپلینگ را در طی نمایش فرایند تغییر به هم تبدیل نمایید، و یا چهره های چند هنر پیشه را به هم متصل کنید و انیمیشن زیبایی خلق کنید! در نسخه جدید لایه ها به صورت حرفه ای تری به یکدیگر تبدیل میکند. فرمت هایی نظیر BMP, JPEG, TIFF, PNG, GIF, TGA, PCX پشتیبانی می شوند و در فایل خروجی نیز میتواند به صورت فایل های انیمیشن gif ، avi ، Quicktime ، فرمت قابل اجرای exe ، فرمت فلش swf و همچنین به عنوان اسکرین سیور استفاده شوند

 

FantaMorph انیمیشن سازی از تصاویر با Abrosoft FantaMorph Deluxe 5.4.2

 

nooraldin بازدید : 594 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایجاد قاب عکس

Photo Collage Max 2.1

 

 

 

 

اگر میخواهید برای عکس هایی که در کامپیوتر خود دارید قاب های زیبا و متننوع قرار دهید، نرم افزار Photo Collage Max این کار را به بهترین شکل انجام میدهد.

 

این نرم افزار دارای 80 مدل مختلف از قاب های زیبا و گرافیکی است. شما به سادگی میتوانید عکس مورد نظر خود را در محیط نرم افزار وارد کرده و سپس آن را در قاب دلخواه خود قرار دهید و در نهایت آن را ذخیره کرده و یا پرینت بگیرید.

 

این نرم افزار حاوی فریم و قاب های کارتونی، تولد، عروسی، کودکانه، عاشقانه، کلاسیک، و... میباشد.

 

از دیگر قابلیت های این نرم افزار این است که میتوانید تصاویر بریده شده مختلف را روی عکس مورد نظر خود کار کنید و یک کلاژ بسازید.

nooraldin بازدید : 234 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار ReShade Image Enlarger v2.0 بزرگنمایی عکس تا 20 برابر

دانلود نرم افزار ReShade Image Enlarger v2.0

نرم افزار بزرگنمایی عکس تا ۲۰ برابر بدون افت کیفیت

 

گاهی  برای بهتر دیدن عکس های کوچک و یا تغییر اندازه ی عکس ها برای استفاده های متعدد از آنها ، نیاز به بزرگنمایی تصاویرمان داریم . هنگام بزرگ کردن عادی غالبا عکس ها کیفیت خود را از دست می دهند و رزولیشن آن ها پایین می آید . برای حل این مشکل می توانید از نرم افزار ReShade Image Enlarger استفاده کنید . که بدون افت کیفیت می تواند تصاویر شما را تا ۲۰ برابر بزرگ کند .

نرم افزار ReShade Image Enlarger به شما این امکان را می دهد تا عکس های خود را بدون از دست دادن کیفیتشان و با فرمت های jpeg, Tiff, png, bmp بزرگ کنید . نرم افزار ReShade Image Enlarger به صورتی بسیار طبیعی تصاویر را بزرگ می کند به طوری که لبه های عکس صاف و با کیفیت می باشد و تصاویر وضوح بسیار و رنگ های فوق العاده ای دارند . همچنین نرم افزار ReShade Image Enlarger قابلیت drag and drop عکس ها را به داخل برنامه دارد . شما هم اکنون می توانید نرم افزار ReShade Image Enlarger v2.0 را از یاس دانلود دریافت کنید و از قابلیت های فوق العاده ی آن استفاده ولذت ببرید .

 

برخی ویژگی های نرم افزار ReShade Image Enlarger :

-   بزرگنمایی تصاویر موج دار شدن عکس
-   حذف حالت محوی و refocus کردن لبه های تصاویر
-   بالا بردن میزان کنتراست و وضوح تصاویر
-   حفظ تمامی جزئیات عکس ها پس از بزرگ نمایی
-   داشتن بهترین رنگ موجود در تصاویر به کمک الگوریتم های پردازش تصویر
-   توانایی انتخاب بین بهترین یا سریعترین کیفیت لبه های عکس
-   قابلیت بزرگنمایی تصاویر تا ۲۰ برابر
-   و …
nooraldin بازدید : 494 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دانلود تصویر استوک رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره)

 

دانلود رایگان تصویر استوک رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره)

 

امروز برای شما یک پست ویژه با عنوان دانلود رایگان تصویر استوک رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) را آماده کرده ایم که به دوست داران رهبر معظم انقلاب ، حضرت حجت السلام علی خامنه ای (مدظله)  تقدیم می کنیم . در این مجموعه ی با ارزش تصویر استوک و خام به کار رفته از امام خامنه ای و امام خمینی را به صورت مجزا آماده کردم که به صورت کاملا حرفه ای و در سطح بسیار خوبی برش داده شده و روتوش شده اند .

مجموعه دانلود رایگان تصویر استوک رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) مناسب برای طراحان و دوست داران این عزیزان می باشد که به دنبال تصاویر با کیفیت برای استفاده در بیلبورد ها و تبلیغات محیطی هستند . امیدواریم شما کاربران عزیز یاس دانلود از این مجموعه ی کامل و با ارزش به بهترین شکل ممکن استفاده کنید .

nooraldin بازدید : 167 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

Odin Video Converter

Odin Video Converter 9.8.2 نام نرم افزاری حرفه ای و کارامد جهت تبدیل فرت های ویدیوئی به یکدیگر می باشد. در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان نرم افزاری دیگر جهت تبدیل فرمت های ویدیویی و کار با این نوع فرمت های اماده نموده ایم. شما عزیزان با استفاده از این نرم افزار به آسانی قادر به تبدیل سریع و آسان فرمت های ویدیویی از جمله AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP به سایر فرمت های دیگر می باشد. علاوه بر تبدیل فرمت ویدیئویی شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار فایل های صوتی فایل های تصویری را استخراج نموده و در فرمت های MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG ذخیره نمائید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از فرمت های iPod,iPhone,PSP,3GP,iPad,Apple TV, Xbox ، امکان سفارشی سازی خروجی ویدیو، امکان تائین زمان شروع و اتمام تبدیل و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

nooraldin بازدید : 179 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار روتوش حرفه ای و آسان عکس با Photoinstrument v4.7

دانلود نرم افزار روتوش حرفه ای و آسان عکس با Photoinstrument v4.7

دانلود نرم افزار روتوش عکس با Photoinstrument

امروز می خواهیم کاربران عزیز سایت یاس دانلود را با یک نرم افزار جالب آشنا کنیم که علاوه بر کم حجم بودن ، بسیار کاربردی نیز می باشد . شاید شما هم مثل من از اینکه تصاویرتان را نمیتوانید به خوبی و آن گونه که دوست دارید روتوش کنید , ناراحت باشید . خوب حق هم دارید ! کار کردن با نرم افزار های حرفه ای و سنگینی مثل فتوشاپ کار هر کسی نیست ، اما کار کردن با نرم افزار Photoinstrument  که امروز برای شما آماده کرده ایم ، بر خلاف دیگر برنامه های گرافیکی بسیار ساده می باشد . جالب اینجاست که نتیجه ی این کار ساده بسیار حرفه ای نیز هست .این را خودتان کاملا حس خواهید کرد .

برنامه دارای ابزار های حرفه ای و مخصوص روتوش عکس تصاویر می باشد . این یعنی اینکه دست شما برای ایجاد تغییر در چهر و یا اندام خود کاملا باز است ، میتوانید به سادگی خودتان را چاق و یا لاغر کنید ، میتوانید جوش ، خال ، لک و … را از بین ببرید ، میتوانید بینی ، چشم ، لب ها ، گوش ها و … را هر طوری که دوست دارید کوچک یا بزرگ کنید . میتوانم این قول را به شما عزیزان بدهم که برای روتوش تصویر خود ، ابزاری را کم نخواهید آورد !

نکته جالب دیگری که در نرم افزار وجود دارد امکان اصلاح حرکات شما بر روی تصاویرتان است ، به این صورت که تمامی حرکات شما بعد از انجام ذخیره شده و اگر از نتیجه ی به دست آماده راضی نبودید میتوانید به سادگی مراحل را به عقب بازگردید . در آخر باید اضافه کنم که میتوانید تصاویر خود را با کیفیت فوق العاده از برنامه خارج کنید و از آن لذت ببرید . پیشنهاد میکنیم این برنامه را به هیچ عنوان از دست ندهید .

 

ویژگی های نرم افزار PhotoInstrument :

-    محیط ساده و کاربر پسند
-    پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج تصاویر برای ویرایش
-    وجود افکت های بسیار متنوع برای زیبا سازی تصویر
-    پشتیبانی از ۱۵ زبان رایج دنیا
-    قابل نصب بر روی اکثر سیستم عامل ها از جمله ویندوز ۷
و …

nooraldin بازدید : 167 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نقاشی دیجیتالی Cyberlink YouPaint 1.5.0.4713


دانلود نرم افزار نقاشی دیجیتالی Cyberlink YouPaint 1.5.0.4713

 

نرم افزارهای گوناگون در زمینه نقاشی ساخته شده است ، که هرکدام مزیت و معایب خود را دارا می باشند ، اما نرم افزاری که هم ساده ، هم امکانات زیاد و هم کم حجم باشد ، گوناگون نیست ! یکی از این گونه نرم افزار ها Cyberlink YouPaint می باشد ، این نرم افزار با داشتن محیط کاربر پسند که از سنین پایین تا سنین بالا می توانند استفاده کنند که همین مزیت باعث شده است که کاربران سراسر دنیا از این نرم افزار استفاده نمایند.

پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج تصویری ، انواع قلم در اندازه ها و مدل های گوناگون ، و … تنها گوشه ای از امکانات این نرم افزار می باشد ، شما کاربر گرامی هم اکنون می توانید نرم افزار نقاشی دیجیتالی را از سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید . با نظرات سازنده خود ما را در بهبود سایت یاری نمایید .

 

امکانات نرم افزار Cyberlink YouPaint :

- قلم های کاربردی و گوناگون
- تعداد رنگ های گوناگون به صورت پیش فرض
- ذخیره سازی و اشتراک گذاری عکس ها
- محیط کاربر پسند
- قابلیت نصب بر روی اکثر ویندوز ها
و …

nooraldin بازدید : 202 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حرفه ای و سریع نمایش عکس Fast Picture Viewer 1.9


دانلود نرم افزار حرفه ای و سریع نمایش عکس Fast Picture Viewer 1.9

 

 

این نرم که می خواهم به شما معرفی کنم نرم افزاری است برای ویرایش و دیدن عکس با کیفیت و سرعت بالا این نرم افزار بیشتر به کار طراحان و حرفه ای ها می خورد  از ویژگی های بارز این نرم افزار پشتیبانی اکثر فرمت های تصیوی است و یک سری تنظیمات پیشرفته که به درد حرفه ای ها می خورد و می توانند از این تنظیمات می توانند در طراحی اسفاده کنند که مهم ترین ویژگی این نرم افزار است .
رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و تنها با ۴ دکمه اصلی در سمت چپ پایین تمام عملیات این نرم افزار کنترل خواهد شد. نمایش تمام صفحه تصاویر از ویژگی های این نرم افزار است و حرکت بین فولدرها و زیر فولدرها در این نرم افزار به سرعت انجام می گیرد. ظما هم اکنون می توانید این نرم افزار جالب را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 310 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فتوشاپ – Adobe Photoshop CS6 13.0 Final Extended


دانلود نرم افزار فتوشاپ   Adobe Photoshop CS6 13.0 Final Extended

 

 .

Adobe Photoshop CS6 13.0 Final Extended
نسخه ارجینال (بدون نیاز به کرک و یا سریال) با حجم کم ۲۰۰ مگابایت
با قابلیت تایپ مستقیم فارسی

.

امروز برای شما دوستان عزیز نسخه جدید و نهایی نرم افزار قدرتمند فتوشاپ Adobe Photoshop CS6 13.0 Final Extended رو آماده دانلود کردم. این نرم افزار قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش تصویر در سراسر جهان می باشد. این برنامه ابزاری بسیار قدرتمند و دقیق برای گرافیست ها و عکاسان حرفه ای به شمار می رود و یک گرافیست هیچ گاه در محیط آن احساس کمبود ابزاری را نمیکند زیرا در آن به تمام ابزارهای مورد نیاز خود برای ویرایش عکس دسترسی دارد.

نرم افزار فوتوشاپ برای کار با رنگ تصاویر اسکن شده، روتوش، تصحیح رنگ، تغییر شکل عکس، تجزیه رنگ و بسیاری کارهای گرافیکی دیگر استفاده می شود. فتوشاپ CS6 دارای تمامی روش های کار با تصاویر Bitmap می باشد که شامل قابلیت های لایه بندی و خطوط تراز می باشد. در بین نرم افزارهای گرافیکی، فتوشاپ دارای بیشتر امکانات ویرایشی برای تصحیح و آماده سازی عکس ها با کیفیت بالا برای پرینت است.شما هم اکنون می توانید این نرم افزار فتوشاپ با حجم کم را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

برخی امکانات و قابلیت های نرم افزار Adobe Photoshop CS6:

-     اضافه شدن ابزارهای کشیدن نقاشی حرفه ای
-     ارتقا قسمت کار با برنامه های موبایل
-     بهبود ابزار های رسم
-     امکان جدید تغییر خودکار لنز دوربین که میتوان از آن برای افزایش کیفیت عکس های که با دوربین های معمولی گرفته شده استفاده کرد
-     بهبود ابزارهای ساخت تصاویر HDR
-     کامل تر شدن ابزارهای قسمت طراحی عکس
-     بهبود فیلترها
-     اضافه شدن ابزارهای مخصوص عکاسان مانند تبدیل حرفه ای عکس های رنگی به سیاه و سفید و برعکس
-     Patch هوشمند بر اساس محتوای تصویر
-     موتور گرافیک Mercury
-     ابزار طراحی جدید و بازسازی شده
-     گالری افکت Blur جدید
-     ابزار جدید Crop
-     رابط کاربری مدرن
-     ساخت ویدئوهای خلاقانه
-     انتقال و به اشتراک گذاری پیش تنظیمات
-     زاویه باز و انطباق پذیر
-     ذخیره پس زمینه
-     بازیابی خودکار
-     تصحیح خودکار توسعه یافته
-     Selection هوشمند پوست بر اساس رنگمایه ها و Masking
-     جا به جایی هوشمند بر اساس محتوای تصویر
-     پترن های الگوبندی
-     پشتیبانی از مدل های بیشتر دوربین های عکاسی
-     پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰-bit
-     پشتیبانی از LUT های ۳ بعدی
-     استایل های متن
-     لایه های وکتور
-     رندرینگ بهتر و دقیق تر وکتورها با یک بار کلیک روی لبه آبجکت های وکتور روی پیکسل ها
-     ساخت ساده Stroke های ساختگی و خطوط نقطه چین
-     جستجوی لایه ها برای پیدا کردن سریع لایه مورد نیاز
-     گالری افکت های نوری
-     فیلتر رنگ روغن
-     پیش تنظیمات جدید نقاشی
-     Adobe Bridge CS6
-     Adobe Mini Bridge با طراحی جدید
-     پشتیبانی از زبان فارسی
-     پشتیبانی از تمام ویندوزها از جمله ویندوز ۷
و

nooraldin بازدید : 273 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه پک طرح و تذهیب زیبای “بسم الله الرحمن الرحیم”


دانلود مجموعه پک طرح و تذهیب زیبای بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

مجموعه ی ۱۹۹ عدد طرح و تذهیب بسیار زیبای بسم الله الرحمن الرحیم با کیفیت مناسب در سایت آماده شده است . همینک می توانید این پک مذهبی را از یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 178 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه وکتور هدر سایت


 

دانلود مجموعه وکتور هدر سایت

 

امروز برای شما دوستان عزیز مجموع ۹ وکتور بسیار زیبا برای استفاده در هدر سایت آماده کردم که امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیره. هم اکنون این مجموعه زیبا را می توانید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 175 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود فایل لایه باز PSD تقویم سال ۱۳۹۱


 

دانلود فایل لایه باز PSD تقویم سال 1391

 تقویم سال ۹۲

امروز برای شما دوستان عزیز مجموعه  ۱۲ فایل لایه باز PSD  تقویم سال ۱۳۹۱ فارسی که به صورت ماهیانه می باشد آماده دانلود کردم. ویژگی این فایل ها قابل ویرایش بودن جز به جز آنها ، کیفیت بالا و قابلیت چاپ  آنها می باشد. شما هم اکنون می توانید این مجموعه کاربردی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 227 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود فایل لایه باز تقویم سال ۹۲ با فرمت PSD

دانلود فایل لایه باز تقویم سال 92 با فرمت PSD

 

امروز برای شما دوستان عزیز مجموعه ۱۲ طرح و فایل لایه باز تقویم سال ۹۲ با فرمت PSD فارسی که به صورت ماهیانه می باشد آماده دانلود کردم. این مجموعه شامل ۱۲ طرح لایه باز برای ۱۲ ماه سال ۱۳۹۲ هجری شمسی می باشد که هر کدام کاملا قابل ویرایش می باشند.

شما می توانید این طرح های لایه باز که در فرمت PSD برای فتوشاپ ساخته شده اند را ویرایش کرده و در انواع تقویم های سال ۹۲ نیز استفاده کنید. ویژگی این فایل ها قابل ویرایش بودن جز به جز آنها ، کیفیت بالا و قابلیت چاپ  آنها می باشد. شما هم اکنون می توانید فایل لایه باز تقویم سال ۹۲ را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

دانلود فایل لایه باز تقویم سال 92 با فرمت PSD فرمت : PSD

دانلود فایل لایه باز تقویم سال 92 با فرمت PSD حجم : ۷ مگا بایت

دانلود فایل لایه باز تقویم سال 92 با فرمت PSD دانلود : دانلود مستقیم | لینک کمکی

دانلود فایل لایه باز تقویم سال 92 با فرمت PSD دانلود: دانلود تقویم سال ۹۲ با فرمت PDF

دانلود فایل لایه باز تقویم سال 92 با فرمت PSD رمز : www.yasdl.com

دانلود فایل لایه باز تقویم سال 92 با فرمت PSD منبع : یاس دانلود + جی گرافیک

nooraldin بازدید : 212 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 

دانلود مجموعه دسته‌بندی شده شکلک های ترول – بیش از ۷۰۰ شکلک


دانلود مجموعه دسته‌بندی شده شکلک های ترول   بیش از ۷۰۰ شکلک

 

 

 

امروز در این قسمت مجموعه جامع و کامل بیش از ۷۰۰ شکلک ترول به صورت دسته بندی موضوعی آماده دانلود کردیم.این شکلها می توانند در انواع کاریکاتور ها و عکس های داستانی طنز ، خنده دار و آموزنده مورد استفاده قرار بگیرند . با استفاده از این شکلک ها کار طراحان این عکس ها بسیار راحت تر شده و می توانند در کمترین زمان ممکن ؛ طرح مورد نظر خود را داخل رایانه پیاده سازند.

این مجموعه تنها شامل تصاویر ترولی می باشد. اگر شما می خواهید عکس های ترول طراحی کنید، از این طرح ها استفاده کنید و سریع تر کار خود را پیش ببرید. عکس های ترول جدید و قدیمی در این مجموعه وجود دارد که تمامی شلک های ترول را شامل می شود. شما هم اکنون می توانید این مجموعه شکلک های ترول را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

فونت شکلک های ترول رو هم از اینجا دریافت کنید …

.

 

ادامه دانلود مجموعه دسته‌بندی شده شکلک های ترول – بیش از ۷۰۰ شکلک
نوشته شده توسط محمد در تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۱ | ۱۵ نظر

دانلود مجموعه کامل فونت شکلک های محبوب ترول


دانلود مجموعه کامل فونت شکلک های محبوب ترول

.

در این قسمت فونت شکلک های جذاب ترول را آماده ی دانلود کرده ایم . این شکلها می توانند در انواع کاریکاتور ها و عکس های داستانی طنز ، خنده دار و آموزنده مورد استفاده قرار بگیرند .

با استفاده از این شکلک ها کار طراحان این عکس ها بسیار راحت تر شده و می توانند در کمترین زمان ممکن ؛ طرح مورد نظر خود را داخل رایانه پیاده سازند. همینک می توانید پک کامل فونت شکلک های ترول را از یاس دانلود دریافت نمایید .

.

nooraldin بازدید : 218 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود تم بسیار زیبا و دیدنی Win7Charm برای ویندوز ۷


 

دانلود تم بسیار زیبا و دیدنی Win7Charm برای ویندوز 7

 

امروز تم بسیار جذاب و دیدنی Win7Charm مخصوص ویندوز سون ۷ رو برای شما عزیزان آماده دانلود کردم. شما می توانید هم اکنون این تم زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 207 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه تم های انگری بردز برای ویندوز ۷ – Angry Birds Skin Pack 1.0


 

دانلود مجموعه تم های انگری بردز برای ویندوز 7   Angry Birds Skin Pack 1.0

.

 امروز برای شما کاربران عزیز مجموعه تم های پرندگان عصبانی مخصوص ویندوز هفت ۷ رو آماده دانلود کردم. توسط این نرم افزار شما می توانید ویندوز سون خود را به طور کامل به بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین تبدیل کنید! این اسکین پک به صورت یک فایل Install می باشد. شما هم اکنون می توانید مجموعه تم و پوسته بازی انگری برد را برای ویندوز های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویر بیشتر در ادامه …

nooraldin بازدید : 241 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

محیط ویندوز خود را زیبا کنید با نرم افزار Rainmeter 2.4 build 1674


محیط ویندوز خود را زیبا کنید با نرم افزار Rainmeter 2.4 build 1674

.

توسط نرم افزار Rainmeter 2.4 سیستم عامل خود را از یکنواختی درآورده و زیبایی و طراوت خاصی به آن دهید. شما می توانید هم اکنون این زیبا کننده دسکتاپ برای ویندوز ۷ را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 259 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار اجرا و مدیریت فایل های فلش Flash Player Pro 4.9.1


 

 نرم افزار اجرا و مدیریت فایل های فلش Flash Player Pro 4.9.1

 

 

نرم افزار حرفه ای Flash Player Pro 4.9.1 یک نرم افزار کوچک، ساده و کاربردی در زمینه مدیریت فایل های فلش می باشد. شما توسط این نرم افزار کاربردی قادر خواهید بود تصاویر فلش موجود در سیستم های خود را مدیریت نموده و از ابزار پخش آن نیز برای مشاهده هر یک از این فایل های فلش استفاده نمایید. شما با این نرم افزار کاربردی قادر هستید تصاویر فلش را به صورت دسته بندی شده نگهداری نمایید و همچنین می توانید به دانلود فایل های فلش از اینترنت بپردازید و آنها را مشاهده نمایید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار  می توان به امکان مشاهده و پخش فیلم های فلش در نرم افزار ، ساخت محافظ صفحه نمایش از فایل های فلش تنها با یک کلیک ، فابلیت ساخت محافظ صفحه نمایش به صورت فایل های نصب و بسیاری از امکانات دیگر که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود. شما هم اکنون می توانید نرم افزار فلش پلیر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Flash Player Pro :

  • مشاهده و پخش فیلم های فلش در نرم افزار
  • امکان مشاهده و پخش تصاویر به صورت تمام صفحه
  • امکان تصویر برداری از صفحه نمایش
  • قابلیت تهیه عکس و فیلم از تصاویر فلش
  • امکان ساخت محافظ صفحه نمایش به صورت فایل های نصبی Setup
  • قابلیت ساخت محافظ صفحه نمایش از فایل های فلش تنها با یک کلیک
  • قابلیت تبدیل تصاویر فلش با فرمت SWF به فرمت اجرایی مستقیم از قبیل : EXE و …
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز

nooraldin بازدید : 184 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار دانلود و ذخیره فایل های فلش سایت ها Save Flash 4.3 Build


نرم افزار دانلود و ذخیره فايل های فلش سايت ها Save Flash 4.3 Build

.

Save Flash نرم افزاری می باشد که با کمک ان قادر خواهید بود تمامی فایل ها فلش موجود در وب سایت ها و اینترنت را در کامپیوتر خود ذخیره کنید. این نرم افزار با اضافه کردن یک تولبار و یا یک نوار ابزار بسیار کوچک در زیر ادرس بار مرورگر شما به شما امکان می دهد با ورود به هر سایت و کلیک بر روی دکمه موجود در نوار ابزار مخصوص ،تمام فایل های فلش موجود در ان سایت را در کامپیوتر خود ذخیره کنید. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار پرطرفدار را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Save Flash :

-       افزودن تولبار مخصوص ذخیره فایل های فلش و ویدیویی بر روی مرورگرها
-       ذخیره تمام فایلهای فلش و ویدیو موجود در سایت فقط با یک کلیک
-       پشتیبانی از تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
-       امکان تعیین مسیر ذخیره فایل ها
و

nooraldin بازدید : 207 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 11.5.502.146 Final x86/x64 تمامی مرورگرها


دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 11.5.502.146 Final x86/x64 تمامی مرورگرها

 دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player 11.5.502.146 Final  x86/x64

 

Adobe Flash Player فلش پلیر پلاگین معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو, تبلیغات سایت ها, انجام بازی های آنلاین و … به این پلاگین نیاز دارید.

این پلاگین برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera، آ او ال AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و هفت ۷ مورد نیاز و قابل نصب می باشد. شما می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن فلش پلیر را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی از ویژگی نرم افزار Adobe Flash Player:

-    افزایش کارایی و بازده نرم افزار
-    ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
-    پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
-    افزایش میزان امنیت و کارایی
-    پشتیبانی از Input Method Editor یا IME
-    نصب راحت تر و فراگیر تر
و …

 

به دلیل ایجاد محدودیت از طرف شرکت Adobe جهت دریافت این پلاگین ضروری برای IP های ایران، سایت یاس دانلود جدیدترین نسخه فلش پلیر را به صورت پیوسته در اختیار شما قرار می دهد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چییه؟
    برای ظهور مولایمان چند صلوات میفرستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 723
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 545
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 397
  • بازدید ماه : 397
  • بازدید سال : 67,557
  • بازدید کلی : 563,213
  • تبلیغات
    میزبان مارکت